تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بازی با قضاوت آقای مارینر آغاز شد و چلسی با توجه به اینکه قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در این مسابقه از برخی بازیکنان جوان خود مثل لوفتوس چیک نیز استفاده کرده بود اما لیورپول برای اینکه امید های خود به کسب سهمیه چمپیونزلیگ را زنده نگه دارد، تنها نیاز به پیروزی داشت. اما قرمز ها خیلی زود دروازه خود را در دقیقه '5 باز شده دیدند و باز هم کاپیتان جان تری موفق به گلزنی شد.



بعد از این گل لیورپول حملات خود را آغاز کرد و موقعیت هایی توسط کوتینیو و جانسن ایجاد کرد اما شاگردان مورینیو بازی را به خوبی کنترل و آرام کردند تا روند بازی کسل کننده دنبال شود؛ در دقیقه '35 نیز زوما به دلیل مصدومیت جای خود را به کیهیل داد. در حالیکه به نظر می رسید آبی ها برنده به رختکن بروند، استیون جرارد با ضربه سر موفق شد در دقیقه '44 دروازه کورتوا را باز کرده و حساب کار را 1-1 کند.

نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر و با انگیزه تر آغاز کردند. در همان ابتدا لالانا با حرکت تماشایی خود توپ را به کوتینیو رساند اما ضربه دقیق وی با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازیکنان چلسی در چند ضد حمله و بر روی فرارهای لوک رمی شانس های ایده آلی برای گلزنی ایجاد کردند. با نزدیک شدن به دقیقه '70 از فشار حملات دو تیم کاسته و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و راجرز نیز که انگار امیدی به برگرداندن نتیجه نداشت. ابتدا لالانا و سپس استیوی جرارد را در میان تشویق شدید هواداران چلسی و شخص ژوزه مورینیو بیرون کشید تا در نهایت نیمه دوم این بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسیده و امیدهای اندک قرمزهای آنفیلد برای رسیدن به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بر باد رود.

شـرح گل ها

  دقیقه '5 (جان تری)(1-0): ارسال کرنر سسک فابرگاس از سمت راست که 18مین پاس گل فصل خود را ثبت کرد، با ضربه سر کاپیتان آبی ها درون دروازه مینیوله قرار گرفت.

  دقیقه '44 (استیون جرارد)(1-1): کاپیتان لیورپولی ها روی ارسال ضربه ایستگاهی هندرسون از سمت چپ محوطه جریمه، با ضربه سر دروازه کورتوا را باز کرده و خوشحالی نکرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد