تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

یوونتوسی ها موفق شدند در زمین رئال مادرید نتیجه 1-1 کسب کرده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.



دیدار رفت دو تیم که در تورین با نتیجه 2-1 به سود یووه به پایان رسیده بود، در مادرید با قضاوت آقای یوناس اریکسن سوئدی آغاز شد. تیم میزبان که ترکیبی هجومی روانه میدان کرده بود، بازی را نیز خوب شروع کرد و در دقیقه '5 بنزما داخل محوطه فرصت خوبی به دست آورد که پس از دریبل لیخشتاینر ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه زد. در دقیقه '10 ضربه ایستگاهی خوب رونالدو با ساییده شدن به دیوار دفاعی روی سقف دروازه بوفون فرود آمد. یووه بازی متعادلی به نمایش گذاشته بود و در دقیقه '14 شوت پای چپ زمینی ویدال از پشت محوطه با واکنش کاسیاس دفع شد.

دقیقه '20 شوت پای چپ عالی بیل از راه دور شلیک شد که با واکنش خوب بوفون توپ راهی کرنر شد. دقیقه '22 هامس روی پاس رونالدو داخل محوطه یووه با خطای کیه لینی نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و بدین ترتیب رونالدو پشت توپ قرار گرفته و حساب کار را 1-0 کرد تا بعد از دو بار خراب کردن پنالتی، 10مین گل فصل خود را به ثمر برساند.

بعد از این گل بازی از سوی مادریدی ها متعادل دنبال می شد، و آنها چشم به ضدحملات دوخته بودند که فرصت های خطرناکی نیز خلق کردند؛ از جمله در دقیقه '41 روی پاس بلند بیل، رونالدو فرار کرده و شوت پای چپ او به دیوار کناری دروازه برخورد کرد. لحظه ای بعد نیز ضربه پای چپ زمینی بنزما از زاویه ای تنگ با واکنش بوفون راهی کرنر شد و در نهایت نیمه نخست با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، یووه بازی را بهتر آغاز کرد و مزد این عملکرد خود را در دقیقه '57 باز هم با گلزنی موراتا گرفت تا بازیکن سابق رئال مادرید به کابوس این تیم تبدیل شود و دومین گل خود را هم به ثمر برساند تا تیمش را در آستانه صعود به فینال قرار دهد. در دقیقه '62 روی همکاری عالی مادریدی ها، با ارسال مارسلو بیل ضربه ای خطرناک زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '66 هم چیچاریتو به جای بنزما وارد میدان شد.

در دقیقه '69 روی شکاف بزرگ خط دفاعی رئال مادرید، ویدال با پاس خود مارکیزیو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کاسیاس با واکنش عالی خود امید های تیمش را زنده نگه داشت. در ادامه یووه به شکلی منطقی عقب کشیده و به دفاع از اندوخته ارزشمند خود پرداخت و با تعویض بارزالی و یورنته به جای پیرلو و موراتا بازی را حفظ کردند تا در نهایت موفق شوند آخرین امید رئال مادرید برای کسب جام را نیز از بین بردند.

شــرح گل ها

  دقیقه '23 (کریستیانو رونالدو)(1-0): ستاره پرتغالی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و با شلیک توپ به وسط دروازه، بوفون را مغلوب کرد.

  دقیقه '57 (آلوارو موراتا)(1-1): روی یک رفت و برگشت در توپ ارسالی، پوگبا با ضربه سر توپ را برای موراتا کاشت تا این بازیکن در داخل محوطه پس از کنترل توپ با ضربه چکشی پای چپ توپ را به تور دروازه کاسیاس برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد