تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ناکامی های میلان باز هم تکرار شد و این بار در خانه ساسولو با نتیجه 3-2 مغلوب شد.



به گزارش "تک گل"، میلان رده دهمی، که با شکست اینتر و سامپدوریا، در صورت پیروزی بر ساسولو،کورسوی امیدی برای راهیابی به لیگ اروپا پیدا می کرد، به میهمانی حریف سبزپوش خود آمده بود. ساسولو خطر سقوط را احساس نمی کرد و از دو بازی قبلی خود نیز 4 امتیاز کسب کرده بود. میلان نیز پس از شکست 3-0 برابر ناپولی، با یک برد روحیه بخش مقابل رم، در میدان حاضر شده بود.

بازی با برتری میزبان شروع شد و ساسولو در دقیقه 13 بازی به گل نیز دست یافت. روی شوت محکم براردی و اشتباه دیگو لوپز در دفع توپ، میلان یک گل ناباورانه دریافت کرد. داور خط در حالیکه به نظر می رسید توپ از خط دروازه عبور نکرده، رای به گل شدن توپ داد؛ در حالیکه لوپز موفق به جمع کردن دوباره توپ شده بود. بازیکنان میلان برای دقایقی از دریافت این گل متحیر بودند.

ساسولو در دقیقه 31 به یک گل دیگر نیز دست یافت. براردی روی یک پاس عمقی با سرعت خوب خود، پالتا را جا گذاشت و در مصافی تک به تک با لوپز، با یک ضربه بیرون پای چپ، به زیبایی دروازه میلان را گشود تا ساسولو 2-0 پیش بیفتد.

میلانی ها خیلی زود و در دقیقه 33 فاصله را کم کردند. بوناونتورا درون محوطه جریمه ساسولو صاحب توپ شد و با یک حرکت انفرادی و ضربه فنی دقیق، توپ را به گوشه دروازه بفرستد. در ادامه، کیسکوکه هوندا نیز یک توپ را به تیر دروازه ساسولو کوبید.  نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.


نیمه دوم را میلان هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 توسط الکس به گل تساوی دست یافت. سانتر ارسالی روی دروازه را الکس زودتر از دروازه بان ساسولو به گل تبدیل کرد. 6 دقیقه بعد در شرایطی که میلان یکپارچه حمله بود، با اخراج بوناونتورا مجبور شد 10 نفره به بازی ادامه دهد و روند بازی بدینگونه عوض شد.

براردی که ستاره بازی بود، در دقیقه 74 در مصافی تک به تک نتوانست لوپز را مغلوب کند و دروازه بان میلان به شکل خیره کننده ای توپ را به کرنر فرستاد اما سه دقیقه بعد، خود براردی بود که هت تریکش را کامل کرد و روی پاس زازا، پشت شش قدم صاحب توپ شد و دروازه لوپز را برای بار سوم گشود.

در ادامه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا میلان با این شکست، به فاصله دو هفته به اتمام رقابت های سری آ، از کسب سهمیه لیگ اروپا نیز ناامید شود. ضمن اینکه سوسو از میلان نیز در دقیقه 94 با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا میلانی ها 9 نفره بازی را به پایان برسانند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد