تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بازی تیم های منچستر و آرسنال با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 دو تیم درحالی در حساس ترین بازی هفته در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که منچستر یونایتد می توانست با برتری در برابر آرسنال، موقتاً جایگاه سومی را تصاحب کند؛ در طرف مقابل، آرسنال که برای جایگاه دومی می جنگید و به دنبال تثبیت جایگاه سومی بود، به پیروزی در این بازی بسیار نیاز داشت. این دیدار از ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آقای مایک دین آغاز شد.

در ابتدای بازی، بازی چندان جذاب آغاز نشد و دو تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر مشغول بودند. تنها نکته جالب در 30 دقیقه ابتدایی بازی، سر خوردن های مکرر فالکائو و اشتباهات عجیب جونز بود. فیل جونز، مدافع مرکزی منچستر یونایتد در یک صحنه، با سر خوردن ژیرو را صاحب موقعیت کرد که این مهاجم فرانسوی نتوانست از فرصت ایجاد شده استفاده کند و گلی را به ثمر رساند. در ادامه اما این آندر هررا بود که موفق شد با یک ضربه دقیق، روی ارسال اشلی یانگ دروازه موفق شد دروازه آرسنال را باز کند ('30). پس از گل یونایتد اما بازی دوباره آرام شد. تنها در پایان نیمه اول بود که یونایتد در حمله ای دیگر صاحب موقعیت شد؛ روی این حرکت، ضربه بلیند که به نظر می رسید در آستانه وارد شدن به دروازه آرسنال است، به اسمالینگ برخورد کرد تا نیمه اول با برتری تک گله منچستر یونایتد به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، این باز هم شیاطین سرخ بودند که بازی را تهاجمی آغاز کردند و در پی گل زدن بودند، خیلی زود اما آرسنال بود که بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه یونایتد ترتیب داد. در اولین فرصت جدی این تیم، ضربه الکسیس سانچز با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از این فرصت، ضربه الیویه ژیرو بود که توسط داوید ده خیا مهار شد ('63). چند دقیقه بعد نیز ضربه چیپ ژیرو که در آستانه ورود به دروازه بود، توسط روخو از نزدیکی خط دروازه برگشت داده شد. در اواخر بازی اما اتفاق عجیبی افتاد و با مصدومیت داوید ده خیا، ویکتور والدز رسماً اولین بازی خود را برای منچستر یونایتد انجام داد و به جای هموطن خود، وارد دروازه یونایتد شد ('74)

دقایقی از ورود والدز به دروازه یونایتد نگذشته بود که روی اشتباه تیلر بلکت، یونایتد گل خورد و بازی به تساوی کشیده شد. پس از این گل نیز تلاش های دو تیم برای زدن گل  سرانجامی نداشت و در نهایت دیدار دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه، در پایان یک هفته به پایان لیگ برتر و درحالی که آرسنال دو بازی را پیش روی خود می بیند، اختلاف دو تیم 2 امتیاز باقی ماند.

شرح گل ها

 آندر هررا (یونایتد 1- 0 آرسنال)('30): آندر هررا موفق شد با یک ضربه به گوشه دروازه اسپنیا، دروازه آرسنال را باز کند. این گل با پاس اشلی یانگ به ثمر رسید.

 تیر بلکت (یونایتد 1-1 آرسنال)('82)(گل به خودی): ضربه ولکات با برخورد به پای بلکت وارد دروازه ویکتور والدز شد تا کار به تساوی کشیده شود. 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد