تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در یک بازی معوقه از هفته 32 لیگ برتر جزیره، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان ساندرلند بود که این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی به خاتمه رسید.



نیمه اول:

یک نیمه ناامید کننده برای تیم میزبان! آرسنال تقریبا در کل نیمه اول بازی را در اختیار داشت و برتری مطلقی در تصاحب توپ در زمین حریف داشت اما دفاع چند لایه و مستحکم ساندرلند و کوستل پانتیلیمون آماده، فرصت ها را از آرسنال می گرفت و اجازه گلزنی به خط حمله این تیم نمی داد. نیمه نخست نهایتا با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

نیمه دوم:

در این نیمه دو تیم موقعیت های بسیار خطرناکی داشتند. در ابتدا ساندرلند روی یک ضد حمله دو بار موقعیت های خوبی ایجاد کرد که با دو واکنش فوق العاده از اوسپینا همراه بود. سپس نوبت به آرسنال رسید که ابتدا ضربه زیبای ژیرو و سپس ضربه سر گیبس به زیبایی توسط پانتیلیمون از درون گل بیرون کشیده شد و توپ الکسیس سانچز نیز با بدشانسی تبدیل به گل نشد. آرسنال در این نیمه نیز بازی را در اختیار داشت و ساندرلند را تحت فشار شدیدی قرار داده بود و حتی در دقیقه 74، یک بار هم تیرک دروازه ساندرلند را لرزاند. در ادامه باز هم آرسنال حملاتی اشت که باز هم پانتیلیمون آن ها را به صورت فوق العاده ای سیو می کرد تا در آخر، نتیجه بازی بدون گل باقی بماند و آرسنال رتبه سوم خود را قطعی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد