تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیمهای اینتر و میلان امشب دربی ایتالیا را برگزار خواهند کرد.



به گزارش "تک گل"، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که عده ای، به خاطر حضور فعال اینتر در نقل و انتقالات، شانس این تیم را بیشتر می‌دانند.

اینتر

شاگردان روبرتو مانچینی تا به حال در دو بازی خود در لیگ، دو پیروزی کسب کرده اند . آنها موفق به زدن 3 گل در این 2 پیروزی شده اند که یووتیچ، هر 3 گل را به ثمر ر سانده است. حال آنها باید در دربی دلامادونینا به مصاف میلان بروند که هنوز روند ثابتی پیش نگرفته است.با این حال، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی برای میلان، 2 تساوی و 1 پیروزی برای اینتر به ثبت رسیده است. همچنین در 5 بازی اخیر دو تیم، هیچ کدام از تیم ها موفق به زدن بیش از 1 گل نشده اند. اینتر برای این بازی، مصدومی ندارد و با ترکیب اصلی خود پا به این دیدار خواهد گذشت.

میلان

شاگردان سینیسا میهایلوویچ با کسب 3 امتیاز از دو بازی در رده ی دوازدهم قرار گرفته اند. آنها در دو بازی اخیر خود ، یک پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند. حال میلان باید با این شرایط به مصاف اینتر در دربی دلامادونینا برود. میلان در فرم خوبی قرار ندارد و این را می‌توان در عملکرد این تیم در دو بازی اخیر مشاهده کرد ولی میهایلوویچ معتقد است که بازیکنانش انگیزه زیادی برای این بازی خواهند داشت. مسلما زودهنگام بودن دربی، از حساسیت های آن خواهد کاست ولی این دیدار تا حدودی وضعیت این دو تیم در لیگ امسال را مشخص خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد