تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

لحظاتی پیش بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3-0 در زمین دارمشتات به پیروزی رسیده و رکورد 100 درصد برد خود تا اینجای فصل را حفظ کند.



به گزارش "تک گل"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار خارج از خانه کاملا برتر از حریف کوچک شان بودند و در نهات با سه گل به برتری رسیدند.
در ابتدای این مسابقه مطابق انتظار بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و با پی‌ریزی حملات متعدد یاران دارمشتات را به دفاع از زمین خودی مشغول کرده بود. تا دقیقه 20، داور سه ضربه آزاد برای باواریایی‌ها گرفت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. بالاخره فشار شاگردان گواردیولا نتیجه داد و دقیقه بیست آرتور ویدال موفق شد روی پاس داگلاس کاستا دروازه دارمشتات را باز کند.
فقط سه دقیقه از این گل گذشته بود که بازیکنان تیم میزبان حمله خطرناکی روی دروازه بایرن صورت دادند تا نتیجه را برگردانند اما مانوئل نویر توانست دروازه‌اش را نجات دهد. دقیقه 35 داگلاس کاستا با یک شوت سرکش قصد داشت گل دوم را برای بایرن ثبت کند اما دروازه‌بان دامشتات خوب جاگیری کرده بود و توپ را گرفت. این بازیکن تا قبل از پایان نیمه اول باز هم موقعیت خوبی داشت اما همچنان ناکام ماند تا این نیمه با نتیجه 1 بر 0 به پایان برسد.
در نیمه دوم فشار بی‌امان بایرنی‌ها ادامه داشت و کینگزلی کومان دقیقه 62 بعد از آنکه سباستین روده توپ را با عبور از مدافعان برای وی مهیا کرد گل دوم را برای بایرن به ثمر رساند. تنها یک دقیقه گذشته بود که خود روده از فاصله 12 متری دروازه دارمشتات را باز کرد و نتیجه را 3 بر 0 کرد.
بعد از این گل بایرن کماکان حمله می‌کرد و به نظر می‌رسید آنها قصد زدن گل‌های بیشتری را دارند اما تا آخرین دقیقه موفق نشدند حریف را چهارتایی کنند و بازی با همان نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد