تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال آرسنال در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در خانه با نتیجه 3-2 مغلوب المپیاکوس شد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان آرسن ونگر که در دیدار قبلی مقابل دینامو زاگرب شکست خورده بودند، در دیدار امشب در خانه هم نتیجه را واگذار کردندتا کارشان برای صعود دشوار شود.
بازی با برتری توپچی ها آغاز شد اما درخشش دروازه بان المپیاکوس مانع از رسیدن میزبان به گل شد. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم یونانی هم حملاتش روی دروازه آرسنال را آغاز کرد و سرانجام در دقیقه 33 به گل برتری رسید.
روی یک ضربه کرنر بود که توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به پاردو رسید و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به الکس اکسلید چمبرلین، به گل برتری المپیاکوس تبدیل شد.

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و در دقیقه 35، روی پاس خوب الکسیس سانچز، تئو والکات با دروازه بان حریف تک به تک شد و با ضربه ای دقیق، کار را به تساوی کشید.

اما این نتیجه هم پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و 5 دقیقه بعد، اشتباه داوید اوسپینا، دروازه بان آرسنال، بار دیگر تیم میهمان را پپش انداخت. اشتباه دروازه کلمبیایی آرسنال در مهار یک ضربه کرنر، باعث شد توپ مستقیما وارد دروازه شود و نیمه اول با برتری المپیاکوس به پایان برسد.

آرسنالی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و اگر درخشش روبرتو، دروازه بان المپیاکوس نبود، خیلی زود به گل می رسیدند اما آنها برای اینکه کار را به تساوی بکشند، تا دقیقه 64 منتظر ماندند.
والکات که در گوشه محوطه جریمه المپیاکوس صاحب توپ شده بود، با ارسالی خوب الکسیس سانچز را صاحب موقعیت کرد و او با هم با ضربه سر، حساب کار را 2-2 کرد.


اما این بار هم تیم میهمان خیلی زود به گل برتری رسید. تنها یک دقیقه بعد، روی همکاری بازیکنان این تیم، آلفرد فینبوگاسون در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده، تیمش را پیش انداخت.

در 25 دقیقه پایانی آرسنالی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما هیچ یک از آنها به نتیجه نرسید و آرسنال در خانه شکست خورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد