تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بایرن موفق شد در خانه با نتیجه 2-0 تیم اینگول اشتات را شکست دهد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول این دیدار نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در نیمه دوم دو گل زدند و به سه امتیاز این دیدار خانگی رسیدند.
امشب بایرن مونیخ در نخستین دربی تاریخ شمال باواریا میزبان اینگول‌اشتات بود که این فصل از دسته دوم به بوندسلیگا صعود کرده است، با این حال در ده دقیقه ابتدایی بازی پایاپایی شاهد بودیم و اثری از مصاف تیمی جویای نام با صدرنشین باسابقه آلمان نبود. از دقیقه ده به بعد شاگردان گواردیولا در تلاش برای دستیابی به محوطه جریمه حریف بودند اما هر بار ناکام می‌شدند و اینگول‌اشتاتی‌ها ثابت کردند بیخود نیست که عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ را از آن خود کرده‌اند. بالاخره دقیقه 25 نخستین موقعیت خطرناک این مسابقه خلق شد.
خاوی مارتینز در مصاف با دو بازیکن حریف موفق شد توپ را به عمق ببرد و به یوشوا کیمیچ پاس داد، او هم لواندوفسکی را صاحب توپ کرد و این مهاجم لهستانی با استفاده از خروج دروازه‌بان حریف سعی کرد توپ را از بالای سر او وارد دروازه کند اما در آخرین لحظه یک مدافع از راه رسید و مانع به ثمر رسیدن گل شد. دقیقه 27 یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد و تماشاگران آلیانس آرنا یکصدا فریاد زدند "هند"، اما داور مسابقه اعتقادی به خطای عمد نداشت.
دقیقه 36 هم یک موقعیت خطرناک برای تیم میهمان ایجاد شد؛ آنها از سمت راست ضد حمله سریعی را آغاز کردند اما باداشتوبر پاس آنها را قطع کرد تا نتوانند خود را به دروازه نویر برسانند. آنها دقیقه 41 باز هم از سمت راست حرکت کردند؛ لکی وارد محوزه جریمه شد و پاسی عرضی برای گروس فرستاد اما ضربه نهایی این بازیکن به سمت چارچوب توسط لام بلوکه شد. این حملات اعتماد به نفس بازیکنان اینگول‌شتات را بالا برد  آنها تا قبل از سوت پایان نیمه اول دو موقعیت دیگر هم روی دروازه بایرن ایجاد کردند که البته هیچ کدام راهی به درون چارچوب نیافت و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
با شروع نیمه دوم حملات اینگول‌اشتات ادامه یافت و بایرن در کمال تعجب به ضدحملات امید بسته بود. آنها دقیقه 50 با فرار سریع مارتینز از سمت راست اولین فرصت این نیمه را خلق کردند؛ توپ به لام رسید اما لحظه آخر و در حالی که به نظر می‌رسید این حرکت می‌تواند اولین گل مسابقه باشد دروازه‌بان اینگول‌اشتات با یک واکنش خیره‌کننده مانع باز شدن دروازه‌اش شد. این موقعیت موجب شد باواریایی‌ها از وضعیت استیصال خارج شده و حملات بعدی خود را هم ترتیب دهند. آنها دقیقه 65 بالاخره توسط لواندوفسکی روی پاس جروم بواتنگ به گل رسیدند. این گل باعث شد فشار حملات شاگردان گواردیولا افزایش یابد و دقیقه 75 فیلیپ لام به لطف ضد حمله‌ای که کومان و مولر ترتیب دادند گل دوم بایرن را به ثمر برساند.
در دقایق باقی مانده تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی بی نتیجه بود و بایرن با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.


 

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، با دشوار توصیف کردن بازی امشب تیمش برابر اینگول‌اشتات، از این حریف به عنوان دشوارترین حریف فصل جاری یاد کرد.

ساعتی پیش بایرن مونیخ با شکست 2 بر 0 تیم تازه به بوندسلیگا صعودکرده اینگول‌اشتات برای پنجمین سال پیاپی قهرمان فصل پاییز بوندسلیگا شد.
بعد از این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" به شاگردانم آفرین می‌گویم و همچنین به رالف [هازن‌هوتل] و تیمش برای بازی شجاعانه‌ای که ارائه کردند. ما امشب مقابل بهترین تیمی که در فصل جاری با آن روبرو شده بودیم بازی کردیم. ما بخش اعظمی از زمان مسابقه در بازی‌سازی مشکل داشتیم، بعد کم کم بهتر شدیم، مخصوصا با حضور تیاگو. در پایان هم توانایی تیم ما به حریف چربید و بازی را بردیم."
رالف هازن‌هوتل ،سرمربی اینگول‌اشتات، هم گفت:" تماشاگران بازی بسیار جالبی را شاهد بودند. ما تا لحظه به ثمر رسیدن گل نخست کاملا بی‌نقص کار کردیم و تمام آنچه در نظر داشتیم را به خوبی پیاده نمودیم. بسیار شجاعانه جنگیدیم و تا آخر هجومی بودیم. شاگردانم توانستند حریف را دچار دردسر کنند و من از عملکرد عالی آنها ابراز رضایت می‌کنم. معتقدم تیمم امشب احترام همگان را برانگیخت."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد