تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بارسلونا در زمین سلتاویگو با نتیجه 4-3 شکست خورد.

 

بازی با برتری بارسا در مالکیت توپ آغاز شد اما تلاش این تیم برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت. اولین موقعیت جدی آبی و اناری ها در دقیقه 12 ایجاد شد اما فرصتی که روی همکاری لوئیس سوارز و آردا توران ایجاد شده بود را دروازه سلتا مهار کرد.

در حالی که بارسایی ها به دنبال رسیدن به گل اول بودند، این سلتا بود که در دقیقه 22 به گل برتری رسید. بازی خطرناک بازیکنان بارسا در عقب زمین باعث شد تا توپ به یاگو آسپاس برسد و او هم با یک پاس خوب، سیستو را صاحب موقعیت کرد. ضربه این مهاجم هم در حالی که تراشتگن جلو آمده بود، به گوشه دروازه بارسا رفت.


 

سلتا می توانست بلافاصله به گل دوم برسد اما واکنش خوب تراشتگن، دروازه این تیم را نجات داد. اما سرانجام در دقیقه 31، تیم میزبان حساب کار را 2-0 کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که توپ به یاگو آسپاس رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن پیکه، دروازه را باز کرد.

 
هنوز بارسا از شوک این گل خارج نشده بود که سلتا به گل سوم رسید. حرکت دنیل واس از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بارسا، با اشتباه ژرمی متیو، به گل سوم سلتا تبدیل شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار نمایش پرانتقادی داشتند و علی رغم اینکه در نیمه دوم سه بار دروازه سلتا را باز کردند اما در نهایت بدون امتیاز به خانه بازمی گردند.

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان بارسا بار دیگر بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند فرصت خاصی ایجاد کنند و این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 58 به گل رسید. روی ارسال دیدنی آندرس اینیستا بود که پیکه با ضربه سر اختلاف را به دو گل کاهش داد.

فشار بارسا ادامه پیدا کرد و تنها 6 دقیقه بعد، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای بازیکن سلتا روی آندره گومس، یک ضربه پنالتی نصیب آبی و اناری ها کرد که نیمار توانست آن را تبدیل به گل دوم تیمش کند.

با زدن این گل امیدهای بارسا برای کسب امتیاز از این دیدار افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم به حملات شان برای رسیدن به گل بعدی ادامه دادند اما یک اشتباه از تراشتگن، کار را برای این تیم سخت کرد.

دروازه بان آلمانی که با یک پاس رو به عقب صاحب توپ شده بودند، با تعلل زیاد توپ را به بدن بازیکن حریف کوبید و توپ بعد از برخورد به پدرو هرناندز، وارد دروازه شد تا حساب کار 4-2 شود.

بارسایی ها که چازه ای نداشتند، به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در دقیقه 86 به گل سوم رسیدند. این بار ارسال دنیس سوارز بود که در مقابل دروازه به پیکه رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

تلاش های بارسایی ها برای زدن گل چهارم بی نتیجه بود و بارسا با نتیجه 4-3 مغلوب حریف شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد