تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آقاي گل فوتسال جهان با بيان اين که خسوس کاندلاس از تيم ملي فوتسال تکان نمي خورد، گفت: فعلا جا براي خسوس عزيز در تيم ملي وجود دارد! و چه جايي بهتر از ايران براي او که نقاط ديدني زيادي هم دارد!



وحيد شمسايي در نشست خبري در پاسخ به سوالي درباره برنامه‌هاي تيم فوتسال تاسيسات دريايي، اظهار کرد: ما تمام سعي خود را کرديم تا شاکله اصلي تيم را حفظ کنيم و تنها سه بازيکن را به بازيکنان قبلي اضافه کرديم. در کادر فني نيز افرادي را وارد ‌کرده‌ايم که به لحاظ فني و وجهه بسيار قوي هستند. همه ما يک گروه هستيم که تنها براي موفقيت تيم فوتسال تاسيسات دريايي تلاش مي‌کنيم. ان‌شاءالله با اين کادر فني قوي بتوانيم يک حرکت نو در فوتسال تهران انجام دهيم.

به گزارش تک گل، سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي افزود: ديدگاه دکتر منوچهري، مديرعامل تاسيسات دريايي در رابطه با با ورزش بسيار وسيع و گسترده است. من ارتباط بسيار خوبي با آقاي حلاجي، مديرعامل باشگاه دارم. معتقدم که پتانسيل تيم امسال براي قهرماني کافي نيست. به خاطر همين ما برنامه دو ساله ارائه کرديم تا ان‌شاءالله براي سال بعد قهرماني ليگ را از آن خود خواهيم کرد. مطمئنا امسال تيم تاسيسات دريايي خودش را نشان مي دهد، ولي قطعا سال بعد هدفمان قهرماني خواهد بود.

وي خاطر نشان کرد: واقعيت اين است که اگر بخواهيم فکر داشته باشيم قرار نيست اول شويم پس نبايد هيچ گاه کاري کنيم؟ من هشت دوره سابقه قهرماني در ليگ برتر را دارم، اما با اين وجود هيچ گاه انگيزه‌ام را براي کسب عنوان اولي از دست نمي دهم. امسال هم تمام هدفم موفقيت بيش از پيش تيم تاسيسات دريايي خواهد بود.

شمسايي در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا با توجه به پيشنهاد حسين شمس، سرمربي تيم فوتسال تبريز اين تيم را در جام باشگاه‌هاي آسيا به عنوان بازيکن همراهي خواهيد کرد؟ گفت: حسين شمس و افشين دبيري خيلي به من لطف داشتند که اين پيشنهاد را مطرح کردند، اما حق طبيعي بازيکنان دبيري است که وقتي يک سال زحمت مي کشند در آسيا نيز بتوانند بازي کرده و خود را نشان دهند. رفتن من باعث پر کردن جاي يک بازيکن که زحمات زيادي کشيده است، مي‌شود. لطف شمس به من ثابت شده است و هر کاري که بتوانم براي تيم انجام مي‌دهم. اما به لحاظ حرفه‌اي اين کار درست نيست که بخواهم در جام باشگاه‌هاي آسيا به عنوان بازيکن براي دبيري به ميدان بروم.

سرمربي سابق تيم فوتسال دبيري تبريز در خصوص تغييرات در ساختار اين تيم براي کسب موفقيت بيشتر نيز ، اظهار کرد: بعد از هشت سال به شهر خودم برگشته‌ام و قطعا براي موفقيت تيم تهراني تلاش مي‌کنم. من در کل حتي با نزديک‌ترين دوستانم شوخي ندارم و تمام فکر و ذهنم کسب موفقيت تيم است. تمام سعي ما اين بود که شاکله اصلي تيم را حفظ کنيم و تنها به غير از اعضاي کادر فني سه بازيکن را براي تيم جذب ‌کرده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سوال ايسنا مبني بر اين که اگر براي سرمربيگري تيم ملي فوتسال به شما پيشنهاد شود، برنامه‌تان چيست؟ گفت: از من جلوتر خيلي ها هستند که بخواهند هدايت تيم ملي را بر عهده بگيرند. فعلا جا براي خسوس عزيز هست. اگر تيم ملي اوت شود او خواهد ماند و اگر قهرمان هم نشويم او باز هم مي ماند. افتخاري يک بار گفت خسوس پدر بزرگ فوتسال است! احتمالا ما زندان بوديم که او پدر بزرگ فوتبال شده است! يک روز افتخاري به من گفت همه در آسيا از خسوس تعريف کرده‌اند. گفتم چه کساني تعريف کرده‌اند که او در پاسخ گفت "مربيان ويتنام، لبنان و غيره" ! براي من جالب است يک زماني مارکوس و بسياري از مربيان دنيا از ما تعريف مي‌کردند، اما آقايان دلشان به تعريف و تمجيد مربيان تيم‌هاي درجه دو و سه آسيا خوش است. خسوس از تيم ملي تکان نمي‌خورد، مگر اين که به خاطر کهولت سن سکته کند. براي او چه جايي بهتر از ايران با جاهاي بسيار ديدني که دارد.

شمسايي در پاسخ به سوال ديگر ايسنا درباره مبلغ قرارداد خود نيز ، اظهار کرد: مطمئن باشيد که ماليات پولي را که گرفته‌ام را مي‌دهم. نمي‌توانم مبلغ را به شما بگويم، اما اين را بدانيد که وحيد شمسايي هر جايي که برود مبلغ بسيار خوبي مي‌گيرد.

سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا در اين تيم نگاهي به آسيا نيز خواهيد داشت يا خير؟ گفت: معتقدم ليگ فوتسال ما بسيار سخت‌تر از آسيا است. چرا که استعدادهاي فراواني در فوتسال ايران پيدا مي‌شوند. من حتي جايي در قم به اسم نيروگاه مي‌شناسم که خدا شاهد است 20 تيم ملي فوتسال از آن بيرون مي‌آيد. آسيا براي فوتسال ايران با اين همه استعداد بسيار کوچک است. ان‌شاءالله تاسيسات دريايي را قهرمان ليگ مي‌کنم و مانند دبيري به نفر بعدي مي‌دهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد