تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز گفت: همه تيم‌ها را مي‌شناسم اما در عين‌حال به دنبال فيلم جديد بازي‌هاي حريفان‌مان در جام باشگاه‌هاي آسيا هستيم.



حسين شمس در مورد برنامه‌هاي آماده‌سازي تيمش براي حضور در جام‌ باشگاه‌هاي آسيا و همچنين ليگ 93 اظهار داشت: اردوي تايلندمان قطعي است و همان‌طور که قبلا اعلام شد يک هفته پيش از آغاز مسابقات به اين کشور مي‌رويم و 2 بازي دوستانه هم آنجا انجام مي‌‌دهيم. اردوي داخلي هم داريم اما بايد بررسي کنيم ببينيم امکانات، سالن و هتل کدام شهر براي برپايي اردوي‌مان مناسب است.

وي ادامه داد: در پايان برنامه‌هاي بدنسازي‌مان که آخر تير ماه است اردويي يک هفته‌اي در يکي از شهرها داريم. همچنين به محض اتمام بدنسازي‌مان، با تيم‌هايي از آذربايجان شرقي و غربي و شمال غرب کشور و در ادامه ساير تيم‌ها بازي دوستانه انجام مي‌دهيم.

سرمربي اسبق تيم ملي در مورد حريفان دبيري در جام باشگاه‌هاي آسيا تصريح کرد: همه تيم‌ها را مي‌شناسم اما در عين‌حال به دنبال فيلم جديد بازي‌هاي حريفان‌مان هستيم تا آن را با کادر فني تيم تماشا کرده و آناليز کنيم.

قهرمان سال گذشته ليگ برتر در جام باشگاه‌هاي آسيا با تيم‌هاي چونبوري تايلند، بيروت بانک لبنان و القادسيه کويت هم‌گروه است.

اين مسابقات 3 تا 8 شهريور در چين برگزار مي‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد