تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 گلر سابق تيم ملي فوتسال گفت: با تلاشم چيزهايي به دست آورده‌ام که حالا حالاها کسي آن را به دست نمي‌آورد. برخي خيلي راحت روي تمام اين افتخارات و زحماتم خط مي‌کشند.



مصطفي نظري در مورد مذاکره‌اش با باشگاه تاسيسات دريايي تهران اظهار داشت: امروز يا فردا نشستي با اين تيم خواهم داشت. خودم خيلي علاقمندم که به تهران برگردم چون تاکنون هيچ‌وقت در اين شهر بازي نکرده‌ام. اين تيم امسال سرمايه‌گذاري خوبي در فوتسال کرده و وحيد شمسايي را به خدمت گرفته است. وحيد مي‌خواهد تيم خوبي را روانه ليگ برتر کند.

وي در مورد اينکه وحيد شمسايي اعلام کرده دوست دارد نظري با حضور در تاسيسات دوباره همان صخره‌سنگي شود، خاطرنشان کرد: من سال گذشته‌ام شرايطم خوب بود اما آسيب‌ديدگي خيلي اذيتم کرد. حرف‌هاي زيادي شنيدم که خيلي ناراحتم کرد. نمي‌دانم چرا اين بحث‌ها را مطرح کردند و حرف‌هايي خارج از عرف زدند. انگار تاکنون چنين جايگاهي را تجربه نکرده‌ام. من 10 سال است که جايگاهم همين است و خيلي هم براي رسيدن به آن زحمت کشيده‌ام.

وي ادامه داد: با تلاشم چيزهايي به دست آورده‌ام که حالا حالاها کسي آن را به دست نمي‌آورد. برخي خيلي راحت روي تمام اين افتخارات و زحماتم خط مي‌کشند. ولي باز هم برايم مهم نيست.

بهترين دروازه‌بان سال 2010 جهان تصريح کرد: يکي در اين چند روز مي‌گفت تاسيسات را انتخاب کرده‌اي که به تيم ملي برگردي، بايد در اين مورد بگويم که من اصلا به تيم ملي فکر نمي‌کنم. خدا شاهد است که حقيقت را مي‌گويم. برخوردها خيلي بد بود، متاسفانه فوتسال ما دست کساني افتاده که نمي‌دانند فوتسال چيست و اينها همه کاره فوتسال شده‌اند ولي جايگاه من مشخص است. اگر دنبال اين حرف‌‌ها بودم در روسيه بهترين ليگ دنيا مي‌ماندم.

نظري گفت: من به خاطر شرايط همسرم بايد به ايران بازمي‌گشتم. احتمالا امروز يا فردا با تاسيسات به توافق خواهم رسيد. جز تاسيسات، از سه تيم ديگر هم پيشنهادي خوبي دارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد