تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز گفت: با توجه به اينکه همراه با تيم دبيري در اردوي کيش حضور دارم، از راه دور به تيم ياران بابک معصومي کمک خواهم کرد.



حسين شمس در مورد حضورش در جام رمضان، يادواره بابک معصومي اظهار داشت: چون همراه با دبيري تبريز در اردوي کيش هستم، نمي‌توانم در اين رقابت‌ها مستقيما حضور داشته باشم. هدايت تيم ياران بابک برعهده رضا معصومي برادر مرحوم بابک است و من هم از راه دور به خاطر بابک معصومي به اين تيم کمک مي‌کنم.

وي در مورد احتمال حضور علي کريمي در جمع تيم ياران بابک تصريح کرد: علي هنوز که نيامده و احتمال دارد يکي دو بازي شايد مثلا در اختتاميه براي اين تيم انجام دهد چون بابک حق زيادي به گردن کريمي داشت و علي هم انسان قدرشناسي است و اين قدرشناسي‌اش را بارها نشان داده است. در تيم ياران بابک،‌ جاي کريمي خالي مانده و هر وقت دوست داشت همه خوشحال مي‌شوند که او در اين بازي‌ها به ميدان برود.

شمس در مورد مراسم سالگرد درگذشت مرحوم معصومي که چندي ديگر انجام خواهد شد، گفت: امسال هم مثل سال گذشته مراسم مفصلي براي او گرفته خواهد شد و همين امروز از همه دعوت مي‌کنم که در اين مراسم که در امامزاده طاهر کرج و بر سر مزار او برگزار مي‌شود، شرکت کنند. من هم در آن زمان هر جاي ايران که باشم خودم را به کرج مي‌رسانم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد