تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هفته هشتم ليگ برتر فوتسال با سومين شکست گيتي پسند و تاسيسات دريايي و پيروزي دبيري پس از روي کار آمدن اصغري مقدم به جاي حسين شمس همراه بود.



به گزارش تک گل ، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 5 مسابقه آغاز شد که در جریان آن دبیری تبریز پس از اینکه اصغری مقدم به جای شمس هدایت این تیم را برعهده گرفت میزبان فردوسی مشهد بود و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یابد.

ملی حفاری 2 بر یک تاسیسات دریایی تهران را مغلوب کرد تا سومین شکست وحید شمسایی سرمربی بازیکن تیم تاسیسات تا اینجای کار رقم بخورد.

گیتی پسند اصفهان با هدایت محمد کشاورز نیز در ادامه نمایش ضعیف و دور از انتظار خود مقابل منصوری قرچک در خانه مغلوب شد تا سومین شکست فصل را متحمل شود.شهروند ساری رده سیزدهمی نیز پایاسازه تبریز را شش تایی کرد.

دیدار تیم های فرش آرا و تیم رده دومی مس سونگون نیز با حساب 3 بر یک به سود فرش آرا به پایان رسید.

تابلوی نتایج دیدارهای برگزار شده هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به ترتیب زیر است:

دبیری تبریز 4 فردوسی مشهد 2
شهروند ساری 6 پایا سازه تبریز 2
گیتی‌پسند اصفهان 2 شهید منصوری قرچک 3
شرکت ملی حفاری ایران 2 تاسیسات دریایی تهران یک
فرش آرای مشهد 3 مس سونگون ورزقان یک

فردا(شنبه) نیز 2 دیدار باقیمانده این هفته را شهرداری ساوه با ماهان تندیس قم و مقاومت البرز با میثاق تهران برگزار میکنند.

تا پایان بازی های روز جمعه ماهان تندیس قم با حداکثر امتیاز از 7 بازی در صدر قرار دارد. مس سونگون و تاسیسات دریایی نیز به ترتیب با 17 و 15 امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد