تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس نسبت به خبرجدايي مدافع اين تيم واکنش نشان داد.



مهدي خواجه‌وند در مورد خبر جدايي قطعي مهرداد پولادي از تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جريان جدايي قطعي پولادي نيستم اما بايد بگويم که موضع ما در قبال پولادي همان موضع گذشته است. پولادي با ما قرارداد دارد و بازيکن پرسپوليس محسوب مي‌شود.

به گزارش تک گل، وي در پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه پرسپوليس با جدايي پولادي موافقت مي‌کند يا خير، اظهار داشت: اين بحث ديگري است، با اين فرض که اين اتفاق رخ مي‌دهد بايد بنشينيم و در موردش حرف بزنيم. البته در اين مورد نظر سرمربي و مديرعامل بسيار مهم است.

«با توجه به اينکه مهرداد پولادي با پرسپوليس قرارداد دارد، اگر بخواهد از اين تيم جدا شود به باشگاه چقدر پول مي‌رسد؟»، سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص اين مسئله عنوان کرد: پولادي بازيکن پرسپوليس است و فعلاً اين موضوع مطرح نيست که به پرسپوليس چقدر پول مي‌رسد.

خواجه‌وند همچنين در خصوص حضور اومانيا، مدافع تيم ملي فوتبال کاستاريکا در پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه براي اين بازيکن بليت هواپيما فرستاده شده احتمالاٌ امروز به ايران مي‌آيد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد