تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهرداد پولادي هافبک پرسپوليس روز گذشته به قطر رفت تا در تست پزشکي الشحانيه قطر شرکت کند.



پولادی با وجود آنکه هنوز رضایت نامه خود را از پرسپولیس دریافت نکرده این ریسک را پذیرفته تا به قطر برود. ظاهرا پولادی این کار را پس از مشورت با یک وکیل باتجربه انجام داده است.

موضوع پولادی و پرسپولیس از آنجا تبدیل به یک جدال حقوقی شده که پرسپولیس علاقه ندارد او را در باشگاه دیگری ببیند اما پولادی بنابر قراردادی که فصل گذشته با محمد رویانیان بسته متمم ها و آپشن هایی دارد که می‌ تواند طبق آنها هر زمان که خواست از پرسپولیس جدا بشود. این چیزی است که مدیران فعلی پرسپولیس قبولش ندارند، آنها به قراردادی استناد می‌ کنند که در سازمان لیگ وجود دارد و اثری از بندها و آپشن ها نیست.

پولادی اما تصمیم خود را گرفته و به قطر رفته تا با این تیم قرارداد ببندد و ظاهرا مسئولان تیم الشحانیه هم به او اطمینان دادند که پیگیر کارش خواهند بود. با این وصف به نظر می‌ رسد به صورت طبیعی با در انتظار رویارویی حقوقی پرسپولیس و پولادی باشیم. البته پولادی برای عقد قرارداد با الشحانیه که بیش از 700هزاردلار به او پول می‌ دهد احتیاج به مساعدت پرسپولیسی ها دارد.

ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس از سفر مهرداد به قطر بسیار خشمگین اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد