تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" سرمربی نفت تهران گفت: مقابل الشباب بسته بازی خواهیم کرد و در پی کسب حداقل یک امتیاز هستیم.



علیرضا منصوریان که روی خط برنامه ورزشی رادیو جوان آمده بود با بیان اینکه نایب‌الزیاره مردم هستیم و تا برای دیدار با الشباب به عربستان سفر کنیم در مورد این بازی اظهار داشت: از لحاظ روحی آمادگی کامل را برای این دیدار داریم اما فاصله کم زمانی تا بازی گذشته باعث شده است تا از لحاظ بدنی کمی مشکل داشته باشیم با این حال سعی کردیم با یک ریکاوری خوب تیم را از لحاظ بدنی نیز برای دیدار با الشباب آماده کنیم تا با یک دگرگونی در ترکیب اصلی بتوانیم با دست پر از عربستان بازگردیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از این مسابقه گفت: باید منطقی فکر کنیم. در دور رفت در تهران تماشاگران اهمیت دیدار با تیم عربستانی را درک کرده و به خوبی ما را حمایت کردند تا در یک دیدار فراباشگاهی موفق شویم در دقایق پایانی حریفمان را شکست دهیم اما از سوی مقابل الشباب نیز از این امتیاز میزبانی در بازی برگشت استفاده خواهد کرد.

منصوریان یادآور شد: برای بازی مقابل الشباب به دنبال یک بازی بسته و فیزیکی هستیم تا بتوانیم یک امتیاز را کسب کنیم. یعنی به صورت منطقی می‌رویم تا با حداقل امتیاز از عربستان برگردیم.

سرمربی نفت در مورد زمان و تاریخ این مسابقه گفت: از ساعت 22 روز سه‌شنبه 18 فروردین در ریاض به مصاف الشباب خواهیم رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد