تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

طارمی بازیکن موفق پرسپولیس در این فصل دیشب میهمان برنامه نود بود و با همان سادگی پاسخگوی عادل فردوسی پور بود.



طارمی بازیکن پرسپولیس بعد از حضور در برنامه نود مصاحبه ای نیز انجام داد:

از من مصاحبه خیالی می زنند

من کلا حوصله مصاحبه ندارم. این را همه دوستانم و حتی اهالی رسانه می دانند.همین جا از همه دوستان رسانه ای که با من تماس می گیرند و من جواب نمی دهم و شرمنده شان می شوم عذر خواهی می کنم.وقتی حرفی برای گفتن ندارم چرا باید هر روز مصاحبه کنم؟چقدر می شود هر روز حرفهای تکراری زد؟بعضی از دوستان هم که البته تعدادشان خیلی کم است زحمت تماس هم به خودشان نمی دهند و خودشان می پرسند و خودشان هم جواب می دهند و مصاحبه ساختگی می زنند. این در شان رسانه ها نیست.

از فردوسی پور بعید است چیپ بزند

بعد از اینکه در چند بازی اخیر خوب بودم عادل فردوسی پور از من دعوت کرد و من هم به برنامه نود رفتم. دیدن پشت صحنه برای جالب بود و فضای برنامه را دوست داشتم. 90 در فوتبال ما تاثیر گذار است و من خودم عادل و برنامه اش به خصوص آیتم آنالیزهایش را دوست دارم.عادل عشق ضربات چیپ است و حسابی در مورد پنالتی چیپ من با هم حرف زدیم.چندتا از گلهای چیپی که خودش در بازیهای رسانه ورزش به ثمر رسانده را هم روی گوشی دوستانش دیدم.احساس می کنم با کمک برنامه های کامپیوتری یکسری صحنه ها را برای خودش درست کرده(خنده) وگرنه آن نوع چیپ زدن ها از عادل بعید است.(خنده )خارج از شوخی عادل و برنامه اش را همیشه دوست داشته و دارم.

به خاطر تیمم با مصدومیت بازی می کنم

سه بازی پیاپی گل زدم و این گلها را مدیون تلاش همبازیان و لطف دوستانم هستم.امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. البته گل زدن من مهم نیست و امیدوارم روزهای خوب تیمم از راه برسد. پایم ضرب دیده اما فشار بازی ها اجازه استراحت کافی را نمی دهد و ناچارم برای تیمم بازی کنم.خودتان هم می بینید که باید هم در دفاع بازی کنم و هم در حمله و به همین دلیل فشار زیادی را باید تحمل کنم.

از نژادفلاح تشکر می کنم

من به فصل بعد فکر می کنم.اما در حال حاضر بازی های حساسی داریم و باید فقط به موفقیت پرسپولیس فکر کنم.فصل بعد هم اگر شرایط فراهم بود لژیونر می شوم در غیر این صورت با پرسپولیس خواهم بود. شرایط متمم قراردادم را مدت‌ها پیگیری می کردم و متاسفانه به نتیجه ای نرسیده بود اما بعد از یک جلسه که با نژاد فلاح داشتم قول داد آن را حل کند و از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند موضوع حل شده.از اینکه پیگیر این موضوع بودند باید از او تشکر کنم.

از دایی تشکر ویژه کردم

در برنامه 90 اگر از دایی تشکر ویژه ای داشتم به خاطر اعتمادی بود که به من داشت. از همان روز اول به من به چشم یک بازیکن فیکس نگاه می کرد. در اردوی اردبیل خیلی با من صحبت کرد و می گف فکر نکن من تو را به عنوان یک بازیکن لیگ یکی آورده ام که نیمکت نشین باشی. من روی تو حساب باز کرده ام.در مورد جایگیری ها خیلی با من صحبت می کرد. فقط در آن برنامه نام برخی که برایم زحمت کشیده‌اند را فراموش کردم بگویم.دوست عزیزم فاضل قنبرپور که همه جور حمایتی را بدون چشمداشت از من داشته ، همه مربیانم به خصوص عبدالرحیم خرمزی و حمید استیلی که در کنار دیگر مربیان برایم زحمت کشیده اند و البته رضا نوروزی که از روز اول در پرسپولیس حامی من بوده و امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگرددواز آنها واقعا متشکرم.

جلوی سپاهان کار سختی داریم

سپاهان تیم بزرگی است و من به شخصه حسین فرکی را هم خیلی دوست دارم.البته این بازی حسابش فرق می کند و تمام تلاش مان را می کنیم تا در این بازی برنده باشیم.ما می خواهیم نتایج گذشته را جبران کنیم و به همین دلیل به خاطر هواداران فقط برد می خواهیم البته کار خیلی سختی جلوی سپاهان داریم.

آمدن برانکو مثبت بود

برانکو ایوانکوویچ مربی شناخته شده ای است و امیدوارم بتوانیم در کنار او روزهای خوبی را برای هوادران رقم بزنیم.در مجموع آمدنش را اتفاق مثبتی می دانم.او نیازی به تعریف من ندارد و باید همگی برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

شادی گل من تمام شد

شادی گل من هر چه بود تمام شد.از این به بعد باید به موفقیت پرسپولیس فکر کنم.هواداران هم همیشه به ما لطف داشته اند و این بار امیدوارم در بازی با سپاهان ما را تنها نگذارند. کاری هم به شادی گل استقلال خوزستانی ها ندارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد