تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد بعد از باخت به ذوب آهن اعلام کرد اين نتيجه جاي تعجب ندارد.



بدن بازیکنان اجازه نمی داد، بدوند
من خیلی ناراحت هستم که نمی توانیم همچنان دنبال هدف مان باشیم و باید به ذوب تبریک بگویم چون در این بازی از ما بهتر بودند. من به بازیکنان تبریک می گویم چون در این 2 ماه اخیر فشار زیادی را تحمل کردند و می خواستند بدوند اما بدن شان اجازه نمی داد. ذوب اهن از ما بهتر بود و اما این واقعیت تیم ماست.

این نتیجه جای تاسف ندارد
جای تاسف ندارد که ما بازی را واگذار کردیم. چیزی که جای تعجب دارد این است که ما با این وضعیت برای قهرمانی می جنگیم. باید به بازیکنان تبریک می گویم هرچند باختیم. امیدوارم بتوانیم برای آسیا سهمیه بگیریم. برای هواداران تیم مان متاسف هستم و این واقعیت است که ضربه سنگینی به هواداران وارد شد.

از مسلمان راضی هستم
اسکوچیچ در مورد بازی ضعیف مسلمان و اعتراضش به تعویض گفت:ممکن است هر بازیکنی روز بد و خوب دارد و من از مسلمان راضی هستم و هر بازیکنی می تواند روز بد داشته باشند. امروز روز بد مسلمان بود و حتی خودم هم بد بودم و همیشه که نمی توانم بد باشم. ما امسال به جوان ها بیشتر بازی دادیم. این افت و خیزها در بازی های فوتبال وجود دارد. من هنوز خودک را قانع نکردم و آن چیزی که می خواستیم اجرا نشد و در باخت ها هم باید عاقل باشیم. نه من و نه بازیکنان نسبت به بازی های قبلی بدتر نبودیم.اسکوچیچ در مورد وضعیت قاضی گفت:من محمد قاضی را نمی شناسم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد