تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کفاشیان در رابطه با بازی تراکتورسازی و نفت و اتفاقات آن بازی اظهار کرد: سپاهان قهرمان است و نتیجه دیدار تبریز تغییر نخواهد کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، کفاشیان که در بازی فینال لیگ برتر در تبریز حضور داشت در خصوص اتفاقات عجیب این بازی گفت:

قرار بود در تبریز جشن باشکوهی برگزار شود
من از ابتدا در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتم و تماشاگران پرشوری هم به استادیوم آمده بودند اما قهرمان سپاهان شد. ما فکرمی کردیم سپاهان برای قهرمانی 20 در صد شانس داشت اما در نهایت قهرمان شد. قرار بود در تبریز جشن باشکوهی برگزار شود که نش و جشن قهرمانی در اصفهان برگزار شد.

نتیجه تراکتور و نفت تغییر نمی کند
او اعلام کرد به هیچ وجه نتیجه بازی تغییر نمی کند و گفت: به هیچ وجه اینوط نیست که نتیجه بازی تراکتور و نفت تغییر کند و نمی دانم این حرف ها را چه کسانی زده اند. فقط مسائل داوری و حاشیه ای بازی است که به کمیته انضباطی مربوط می شود که مسوولان این کمیته باید بررسی کنند.

ما هم فکر می کردیم سپاهان مساوی کرده
اواخر بازی به علت قطع شدن تلفن ها یک سری از هواداران از نتیجه مطلع نبودند و برای خوشحالی کردن به زمین آمدند. ما هم فکر می کردیم سپاهان مساوی شده و بعدا فهمیدیم که سپاهان قهرمان شده است. من به تراکتورسازی و هوادارانش به خاطر کسب سهمیه آسیایی و نائب قهرمانی تبریک می گویم.

گوینده ورزشگاه منظورش جشن نبود
گوینده ورزشگاه بعد از بازی منظورش این بود که هواداران از زمین بیرون بروند تا شرکت ایرانسل مراسم بهترین بازیکن برگزار شود و هدیه ای هم طبق قرعه کشی به هواداران داده شود.اما تماشاگران به اشتباه موضوع را متوجه شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد