تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منصوریان بعد از برد نفت مقابل الاهلی گفت: از هواداران ممنونم، دست تک تکشون رو می بوسم!



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پایانی بازی تیمش گفت: از همه هواداران ممنونم که ما در این بازی تنها نگذاشتند و دست تک تک شان را می بوسم، چه آنهایی که از پای تلویزیون بازی ما را دیدند و چه آنهایی که به ورزشگاه آمدند.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی راضی هستم اما فرصت های بیشتری داشتیم مانند ضربه ای ایمان مبعلی زد، که می توانستیم با به ثمر رساندن آنها خیال خودمان را برای بازی برگشت راحت کنیم، با توجه به گل نشدن فرصت هایمان بازهم از بازیکنانم راضی هستم، حتی از امین حاج محمدی و ارسلان مطهری هم راضی هستم که فرصت های مسلمی را ازدست دادند. با این پیروزی که به دست آوردیم با روحیه به عربستان می رویم.

منصوریان در باره سوالی که در رابطه نشان دادن عدد چهار با دو دست، که توسط وی انجام شد گفت: منظور من از نشان دادن این دو چهار، هشت بود چراکه وقتی خودم به ورزشگاه می آمدم در جایگاه هشت می نشستم و از آنجا فوتبال را می دیدم، من احترام زیادی برای همه پرسپولیسی ها قائلم و هرگز اینچنین کاری را نمی کنم، علاوه بر آن با تمام بازیکنان این تیم دوست هستم، به طور مثال با اینکه یک زمانی با کریم باقری رقیب بودم و روبرویش بازی می کردم اما الان او را می بینم نهایت احترام را به او می گذارم.

سرمربی تیم نفت در رابطه با تاکتیک این تیم در بازی برگشت گفت: با توجه به اینکه ما فینال جام حذفی را هم در پیش داریم مجبوریم تاکتیک های مختلفی را به کار بگیریم، در بازی برگشت نیز قطعا با ترکیب متفاوت و با تغییر زیاد به دیدار الاهلی خواهیم رفت. ما با این بازی که مقابل الاهلی به انجام رساندیم شناخت زیادی نسبت به آنها پیدا کردیم که در بازی برگشت به دردمان می خورد و بهتر فهمیدیم که باید مقابل آنها چگونه بازی کنیم.

وی در رابطه با میزبانی عربستانی ها گفت: نگاه من اصلا نسبت به میزبانی آنها منفی نیست، شاید بگویند الاهلی میزبان خوبی برای ما نخواهد بود اما ما با نگاه به میزبانی الشباب آنجا می رویم و مطمئن هستیم آنها شرایط خوبی را مهیا می کنند.

او در پایان راجع به کیفیت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مقایسه آنها با تیم های حاضر در لیگ برتر گفت: قطعا لیگ قهرمانان آسیا از کیفیت بالاتری برخوردار است، چرا که بهترین تیم های کشورهای آسیایی در آن حضور پیدا خواهند کرد اما در لیگ برتر 16 تیم حضور دارند که ممکن کیفیت خوبی نداشته باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد