تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منصوریان در پایان بازی از پیشنهاد استقلالی ها گفت.



علیرضا منصوریان که گفته می‌ شود یکی از گزینه های اصلی حضور روی نیمکت استقلال تهران است در پایان دیدار جام‌حذفی که با شکست نفت و قهرمانی ذوب همراه بود در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در کادرفنی آبی‌پوشان تهران گفت: در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌ کنم این است که به رختکن بروم و به شاگردانم بابت این فصل و زحماتی که کشیدند، تبریک بگویم. نمی‌ دانم چه اتفاقی در انتظار است و اکنون باید از مدیریت باشگاه نفت که در تاریخ 7 خرداد با من قرارداد بستند، تشکر کنم. من در حال حاضر احتیاج به یکی، دو روز استراحت و ریکاوری دارم. البته هواداران استقلال مثل آنچه که یحیی در مقابل هواداران پرسپولیس حس می‌ کند، عشق زندگی من هستند.

وی در ادامه با تشکر از تلاش بازیکنان و کادر مدیریتی تیمش گفت: امروز فوتبال برنده بود و من به بازیکنان جوانم بابت تلاش جانانه شان تبریک می‌ گویم.

منصوریان همچنین از زمان برگزاری بازی گله کرد و گفت: ما 9 بازی بیشتر از همه تیم ها در لیگ انجام دادیم و فرصتی برای ریکاوری نداشتیم. اگر این بازی دیرتر برگزار می‌ شد، به سود هر دو تیم بود. البته مهم نیست و من به یحیی گل‌محمدی بابت قهرمانی اش تبریک می‌ گویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد