تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از اینکه این باشگاه فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده، خوشحال است.



منصور پورحیدری در این باره گفت: اینکه ما می‌ شنویم گزینه های مختلف برای سرمربیگری استقلال مطرح می‌ شود، جای خوشحالی دارد و معنی آن این است که باشگاه دارد کارش را در فصل نقل و انتقالات شروع می‌ کند.

او ادامه داد: از وقتی که آقای سجادی مسوولیت تعیین هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را برعهده گرفته است، ظاهرا کارها دارد انجام می‌شود و همانطور که گفتم این مساله پیامد خوبی دارد. به هر حال نمی‌ شود کارها را رها کرد و باید هر چه زودتر سرمربی استقلال مشخص شود.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه باشگاه های دیگر دارند بازیکنان مورد نظرشان را می‌ گیرند اما در استقلال خبری از این موضوع نیست هم گفت: بله این درست است ولی از نظر من هنوز دیر نشده است، به هر حال باشگاه استقلال با باشگاه مثل پرسپولیس یک تفاوتی دارد و آن هم این است که پرسپولیس الان سرمربی دارد و مثلا با بازیکنی مثل سیدجلال مذاکره می‌ کند اما باشگاه استقلال چنین شرایطی را ندارد.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که اگر مربی جذب شده از طرف هیات مدیره فعلی مورد تایید هیات مدیره قبلی قرار نگیرد چه اتفاقی رخ می‌ دهد هم گفت: این موضوع چیز مهمی نیست حتما کسانی که دارند با مربیان جدید مذاکره می‌ کنند با اعضای هیات مدیره هماهنگ هستند تا مشکلی پیش نیاید.

او در پاسخ به این سوال که آیا او دارد با گزینه های سرمربیگری استقلال مذاکره می‌ کند یا نه هم گفت: نه من مدتی است این مسوولیت را واگذار کرده ام.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد