تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پیشکسوت اسقلال اظهار کرد: قلعه نویی بخاطر تجربه ای که دارد بهتر از منصوریان است.



به گزارش "تک گل"، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال عنوان کرد: من فکر می کنم که امیر قلعه نویی با تجربه ای که دارد به نسبت منصوریان گزینه بهتری برای مربیگری استقلال است.

قلعه نویی گزینه مناسب تری برای استقلال است
منصوریان مربی جوانی است که در یک تیم بی حاشیه و با ثبات مدیریتی و بودجه تعیین شده کار کرده است. مثل یک ارگانی که از پیش ردیف بودجه اش تعیین شده، حقوق ماهانه، اضافه کار و پاداش ها همه از پیش تعیین شده است و او تنها تمرکز بر روی امور فنی و مدیریت تیم داشته است و هیچ آشنایی با حواشی ای که در استقلال هست، ندارد. در استقلال نتیجه گرفتن سخت است و مشکلات زیاد حاشیه ای وجود دارد. اگر نفت نتیجه نگیرد، کسی کاری به کار او ندارد ولی اگر استقلال نتیجه نگیرد، روزنامه نگارها و هوادارها اجازه کار به مربی نمی دهند. البته منصوریان مربی جوانی است و علاقه مند بیشتر چیز یاد بگیرد و روز به روز بهتر شود ولی در کل اگر بخواهیم بسنجیم، قلعه نویی برای استقلال مناسب تر است.

مسوولین باشگاه با قلعه نویی همدل نبودند
اگر استقلال در دو فصل گذشته شکست خورد، به دلیل همدل و همزبان نبودن هیات مدیره و مدیرعامل با امیر قلعه نویی بود و باعث شد که برنامه های آنها از هم جدا شود. بازیکنان باهوش ایران هم متوجه این مساله شدند که کار از دست مربی خارجی شده است، زمانی که پاداش ها امروز و فردا می شود و حقوق ها عقب می افتد. این خیلی بد بود که آقای افشارزاده در زمان دربی از ایران خارج شد اینکه باشگاه پول ندارد دلیل نمی شود که مدیرعامل بالای سر تیم نباشد. در زمان خود آقای کردنوری استقلال پول نداشت و هواداران پول بازیکنان را می دادند ولی آقای کردنوری می دانست که چطور در زمان بی پول در کنار تیم باشد. اینکه می گویند بازیکنان حرفه ای شده اند و فقط پول را می شناسند، خدا شاهد درست نیست.

امیر امسال در استقلال نتیجه می گیرد
متاسفانه آقای افشارزاده آشنایی با مدیریت فوتبال نداشت و حاشیه و درد دل بازیکنان را نمی شناخت. در مقابل می بینیم که تیم هایی مثل نفت، فولاد و سایپا به خاطر همدلی و همزبانی که میان مسوولین و کادرفنی وجود داشته، عملکرد قابل قبولی داشته اند. من فکر می کنم که آقای قلعه مربی باهوشی هست که چندبار از یک سوراخ گزیده نمی شود، او از تجربه تلخی که در دو سال گذشته به دست آورده قطعا خیلی درس گرفته و من مطمئنم امیر قلعه نویی اگر امسال روی نیمکت بنشیند جواب می گیرد.

از انتخاب کردنوری خوشحالم
اگر بخواهم در رابطه با انتخاب اعضای هیات مدیره صحبت کنم،از انتخاب آقای کردنوری خوشحال هستم. ایشان بعد از انقلاب اولین مدیر استقلال بود، خودش و برادرش در تاج بازی کردند. آقای کردنوری رئیس نشر اسکناس بانک مرکزی بود و بعدها همراه آقای کوثری روزنامه جهان ورزش را باز کرد. او انسان خوب، منطقی و آرامی است که خدا را شکر با شرایط استقلال آشناست و می تواند نتیجه بگیرد. آقای جهانیان هم که اهل رشت است و با فوتبال آشنایی دارد. از آقای معینی سوال نکنید، قطعا خود آقای کردنوری در هیات مدیره خیلی تاثیرگذار است ضمن اینکه من شنیده ام ساکت مدیرعامل استقلال خواهد شد. با توجه به اینکه او سابقه مدیریت ورزشی دارد و مدیرمنطقی و با دانشی است امیدوارم که او مدیرعامل استقلال شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد