تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، منصوریان که امید زیادی به حضور در استقلال داشت در نهایت با تصمیم مدیران باشگاه مجبور است سال آینده را نیز به همراه نفتی ها پشت سر بگذارد. اوکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا قرعه خوبی دارد و با کمی اقبال حتی می‌ تواند به فینال چمپیونز آسیایی برسد، به قدری از لغو حضور در استقلال ناراحت بود که مسوولان نفت به او توصیه کردند برای تمدد اعصاب به سفر برود.



منصوریان در ماه گذشته به شدت زیرفشار افکار عمومی و البته هواداران استقلال بوده است که انتظار داشتند او از تیم فعلی اش بگذرد و به جمع آبی ها بپیوندد. این تنها مرتبه ای بود که به نظر در و تخته با هم جور شده بود؛ هم استقلال منصوریان را می‌ خواست و هم او با شرایطی مناسب و در قامت یک فاتح به تیم سابقش بازمی گشت. این وضعیتی است که ممکن در پایان این فصل به هم بخورد. به هر حال هم احتمال سقوط نفت از یکه تازی امسال است و هم احتمال موفقیت سرمربی بعدی آبی‌پوشان و این مساله ای است که باز هم غیبت منصوریان در استقلال را افزایش خواهد داد.

نفتی ها که از یکشنبه یا دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌ کنند برای این فصل بودجه ای بالغ بر 19 میلیارد تومان در نظر گرفته اند تا در فصل نقل و انتقالات بهترین انتخاب ممکن را برای بستن یک تیم در سطح قهرمانی آسیا داشته باشند. لابد منصوریان با بازگشت از سفر داستان حضور در استقلال را هم از ذهن دور خواهد کرد تا نفت کماکان آسیایی بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد