تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم گسترش فولاد تبریز موفق شد در تبریز، با نتیجه 1-0 تیم سیاه جامگان را شکست دهد.



هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران 94-95
پنج شنبه 29 مرداد ساعت 18:30
ورزشگاه بنیان دیزل (500 نفر تماشاگر)


گروه داوری: گروه داوری: رضا کرمانشاهی، حسین طالقانی، سعید آل وردی، علی احمدی، ناظر داوری: محمدرضا فلاح
ترکیب دو تیم

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و سعید دقیقی

سیاه جامگان ابومسلم:

محسن فروزان، سید میثم حسینی، سعید مهدی پور، امیر احمد کامدار، محسن دلیر، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی، علی رضا نقی زاده، امیر حسین صدقی، حسین زامهران و بهروز افشار فروغی
گزارش بازی

نیمه اول:

گسترش فولاد بازی را بسیار خوب آغاز کرد و موفق شد از همان ابتدای کار با تسلط بر توپ و میدان موقعیت های خوبی را روی دروازه سیاه جامگان ایجاد کند. در دومین دقیقه بازی شهرام گودرزی از سمت راست صاحب توپ  شد و در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان حرف قرار داشت توپ را به بدن وی کوبید. در دقیقه 6 بازی یک حرکت ترکیبی از گسترشی ها روی پاس کاری خوب اکرامی و ابراهیمی یک سانتر خطرناک روی دروازه سیاه جامگان در پی داشت که با ضربه سر بی دقت مهاجم آبی پوشان همراه بود. شهرام گودرزی یک بار دیگر در دقیقه 9 صاحب توپ شد که باز هم ضربه بی دقت وی راهی به دروازه حریف نداشت.

سعید دقیقی که روی یک پاس عمقی هوایی در دقیقه 10 صاحب توپ شد، در دهانه دروازه با شوتی روپا ولی کم دقت توپ را به خارج از دروازه فروزان فرستاد. در دقیقه 18 بازی تراکتورسازان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مگنو باتیستا در دقیقه 19 آنرا زد و فروزان با عکس العملی خوب ضربه وی را مهار کرد که روی ریباند داریوش شجاعیان با شوتی دقیق دروازه سیاه جامگان را باز کرد تا نتیجه کار 1-0 به سود تیم میزبان شود. دقیقه 30 بازی روی حرکت در عرض و شوت پای چپ زیبا از محمد ابراهیمی دروازه فروزان به شدت تهدید شد که این توپ با فاصله ای اندک راهی اوت شد.

تک موقعیت سیاه جامگان در دقیقه 34 به وقوع پیوست و ضربه آزاد رضا عنایتی را گئورگیف با عکس العملی نامطمئن دور کرد که می توانست خطر جدی را روی دروازه گسترش در پی داشته باشد که با دخالت مدافعان این تیم ختم به خیر شد. دقایق پایانی نیمه اول موقعیتی در پی نداشت و این نیمه با تک گل گسترشی ها 1-0 به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم برخلاف نیمه اول، بازی چندان پر حادثه ای را از دو تیم شاهد نبودیم و سیاه جامگان نتوانست آن گونه که باید فشاری را روی دروازه تیم حریف ایجاد کند. بهروز افشار فروغی در دقیقه 53 روی یک ضربه سر خطرناک می توانست دروازه گسترش را باز کند که گئورگیف با پروازی خوب توپ وی را راهی کرنر کرد.

پس از حدود 15 دقیقه بازی کم افت و خیز محمد ابراهیمی در دقیقه 77 می توانست دروازه سیاه جامگان را باز کند که ضربه وی را فروزان به خوبی مهار کرد. محمد ابراهیمی یک دقیقه پس از این موقعیت به علت تمارض از زمین بازی اخراج شد. داریوش شجاعیان زننده تک گل گسترش فولاد در واپسین دقایق بازی می توانست دروازه سیاه جامگان را باز کند که فروزان به زیبایی ضربه وی را مهار کرد.

به این ترتیب نیمه دوم بازی گلی در پی نداشت و گسترش فولاد موفق شد با تک گل شجاعیان در دقیقه 19 با نتیجه 1-0 از سد سیاه جامگان گذشته و به اولین سه امتیاز خود در لیگ پانزدهم دست یابد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد