تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار سیاه جامگان و راه آهن با برد 1-0 سیاه جامگان پایاف یافت.



در دیداری که دو ضربه پنالتی سرنوشت بازی را مشخص کرد این محسن فروزان بود که با دفع پنالتی راه آهنی ها تیمش را به سه امتیاز ارزشمند بازی رساند.

سیاه جامگان بعد از شکست برابر گسترش تبریز با استعفای رسول خطیبی مواجه شد و سعید رمضانی روی نیمکت این تیم قرار گرفته تا در اولین گام به مصاف راه آهن و فرهاد کاظمی برود.

استادیوم: ثامن تماشاگر: 1780 نفر
داور: قاسم واحدی کمک داوران: هادی طوسی و عبدالرسول ذورقی
اخطار: سیامک کوهنورد(25)، حمیدرضا دیوسالار(40) راه‌آهن - محسن دلیر (89) سید میثم حسینی(90) سیاه جامگان

سیاه جامگان: محسن فروزان، بهروز افشار، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، احمد کامدار(80 سجاد رهبر)، میثم حسینی، فرزاد زامهران، علیرضا نقی‌زاده، سالار افراسیابی، پیمان میری و رضا عنایتی(85 محسن دلیر)
سرمربی: سعید رمضانی

راه آهن: ایگور ننژیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد (64 حسین کریمی)، بهادر عبدی، امین منوچهری، مهدی مهدی جعفر پور (76 امیر نصر آزادانی)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی و ایران‌نژاد
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح بازی
سیاه جامگان همچون نیمه اول در ابتدای نیمه دوم هم فشار زیادی به دفاع راه آهن وارد کرد و حملات چند باره این تیم با شوت های راه دور در ادامه نتیجه داد و این احمد کامدار بود که موفق شد با شوت از درون محوطه جریمه تیمش را صاحب ضربه پنالتی کند. این ضربه را رضا عنایتی وارد دروازه ننزیچ کرد تا تیمش با یک گل پیش بیفتد.
سیاه جامگانی ها در حال جشن تک گل خود بودند که بار دیگر داور این دیدار در سوت خود به علامت پنالتی دمید و این بار راه آهنی ها صاحب فرصت شدند تا بازی را به تساوی بکشانند اما محسن فروزان به خوبی برابر برترین گلزن لیگ تا هفته پنجم مقاومت کرد تا این ضربه برای شاگردان فرهاد کاظمی از دست برود.
راه آهن که پیش از این دیدار تصور می کرد بازی آسانتری را برابر سیاه جامگان تجربه کند در ادامه با توجه به تک گلی که عقب افتاده بود به فشار حملات خود اضافه کرد اما موفق نشد حملاتش را به نتیجه برساند و با دست خالی استادیوم ثامن و مشهد را ترک کرد.


شرح گل:
سیاه جامگان یک راه آهن 0 :(دقیقه 59، رضا عنایتی): روی شوت کامدار و برخورد توپ به دست مدافع راه آهن داور اعلام پنالتی کرد که این ضربه را رضا عنایتی تبدیل به گل سیاه جامگان کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 6: اولین حرکت پا به توپ مهرداد محمدی، آقای گل فعلی لیگ برتر با شوت سرکش او از پشت محوطه جریمه همراه بود که توپ با اختلاف از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.
دقیقه 16: رضا عنایتی با پاس در عمق احمد کامدار با دروازه بان راه آهن تک به تک شد و در زاویه بسته توپ را به کنار تور دروازه کوبید و این فرصت برای مشکی و سرخپوشان از دست رفت.
دقیقه 21: محسن فروزان با استارتی موفق پیش از رسیدن توپ به مهرداد محمدی آن را از آن خود کرد و در ادامه پاس مناسبی را برای هم تیمی هایش مهیا کرد که این فرصت با مهار نامناسب شربتی از دست رفت.
دقیقه 30: ارسال کرنر از سوی بهادر عبدی با اشتباه بازیکنان سیاه جامگان نزدیک بود دروازه این تیم را باز کند که ضربه سر مدافع این تیم با اختلاف کمی به بیرون رفت و کرنر دیگری برای راه آهن شکل گرفت.
دقیقه 35: ضربه ایستگاهی توسط زامهران نزدیک بود با اشتباه ایگور وارد دروازه راه آهن شود که این دروازه بان در نهایت با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 40: مهرداد محمدی که برای زدن گل پنجم خود در لیگ بی تابی می کرد شوت محکمی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه سیاه جامگان روانه کرد که ضربه اش در اختیار فروزان قرار گرفت.
دقیقه 44: شوت راه دور بهادر عبدی در حالی که در بین راه به یکی از مدافعان سیاه جامگان برخورد کرده بود در اختیار محسن فروزان قرار گرفت.
دقیقه 50: ضربه فوق العاده احمد کامدار با واکنش خوب دروازه بان راه آهن دفع شد.
دقیقه 66: داور در حرکتی عجیب یک ضربه پنالتی برای راه آهنی ها اعلام کرد که مهرداد محمدی، بهترین گلزن لیگ و راه اهن مامور زدن آن شد که فروزان با واکنشی فوق العاده آن را مهار کرد.
دقیقه 68: راه آهنی ها در ضربه کرنر هم روی دروازه محسن فروزان خطرناک ظاهر شدند که ضربه سر مهاجم این تیم با واکنش خوب فروزان همراه شد تا نتیجه همچنان یک بر صفر به سود سیاه جامگان در جریان باشد.
دقیقه 82: در حالی که رضا عنایتی پشت مدافعان راه آهن صاحب توپ شده بود در آخرین لحظه با تکل مدافع این تیم متوقف شد تا این فرصت از دست برود.
دقیقه 88: سیاه جامگان در ضد حمله بار دیگر صاحب فرصت گلزنی شد که نقی زاده موفق نشد ضربه دقیقی به توپ بزند و ننزیچ توپ را دفع کرد.

اتفاق ویژه:
چهارمین پنالتی به ضرر سیاه جامگان در طول 5 هفته از لیگ؛ سیاه جامگان که پیش از این دیدار 3 پنالتی به حریفان تقدیم کرده بودند این بار هم به روند خود ادامه دادند و البته خوش شانس بودند که محسن فروزان این بار هم ناجی تیمش شد و سومین پنالتی پیاپی را هم دفع کرد.

بهترین بازیکن زمین:
محسن فروزان در روزی که سیاه جامگان فرصت چندانی برای گلزنی نداشت و تنها به لطف پنالتی رضا عنایتی از حریف پیش افتاده بود یک ضربه پنالتی دفع کرد و در ادامه نیز با توجه به حملات پرفشار راه آهنی ها مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشت تا تیمش برنده زمین باشد. سیاه جامگان با این برد شیرین از انتهای جدول هم فاصله گرفت تا شرایط خوبی را پیش از تعطیلات دو هفته ای لیگ پشت سر بگذارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد