تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عصر امروز پانزدهمین هفته رقابت های دسته اول آزادگان با ثبت 7 تساوی 9 گل و بازگشت فجرسپاسی به صدر جدول به پایان رسید.



به گزارش "تک گل" عصر امروز پانزدهمین هفته رقابت های دسته اول آزادگان با ثبت 7 تساوی  9 گل و بازگشت فجرسپاسی به صدر جدول به پایان رسید. در مهمترین بازی های امروز که مدعیان به مصاف هم رفته بودند فقط فجرسپاسی موفق شده برنده از زمین خارج شود و پس از سه هفته مجدداً به صدر جدول بازگردد. توقف خانگی پیکان برابر خونه به خونه هم کمک کرد تا فجری ها که در دقیقه 92 به گل برتری دست یافته بودن صدرنشین دسته اول شوند. در دیگر بازی های مهم هفته مس کرمان برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. ماشین سازی در قائمشهر یک امتیاز از نساجی گرفت. نفت آبادان در ادامه تساوی های سریالی اش این بار برابر پاس بدون گل متوقف شد و شهرداری اردبیل در دیدار خانگی برابر فولاد یزد شکست خورد تا اولین باخت در کارنامه محمد احمدزاده ثبت شود.


شهرداری اردبیل صفر – فولاد یزد 1 ؛ سه امتیاز به شیرینی عسل سبلان

گل : مهران درویش (87)

فولاد یزد به رغم مشکل مالی با هواپیما راهی اردبیل شد و در دیدار با شهرداری این شهر با یک گل به پیروزی دست یافت. در نیمه اول بازی توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و گلی به ثمر نرسید. در نیمه دوم شهرداری چی ها برای کسب پیروزی بر حملات خود افزودند ولی این تیم فولاد بود که در آخرین دقایق بازی به گل برتری دست یافت و پس از گل به اداره بازی روی آورد تا اولین شکست شهرداری با محمد احمد زاده در اردبیل ثبت شود. فولادی ها با این برد سه امتیاز به شیرینی عسل سبلان به حساب خود واریز کردند.

 

نساجی مازندران 1– ماشین سازی تبریز 1 ؛ توقف خانگی نساجی برابر نادر

گل : حمید کاظمی (48) برای نساجی – علی جراح کار (53) برای ماشین سازی

همانطور که پیش بینی می شد دیدار دو تیم تحت تاثیر اسطوره مازندران که روی نیمکت ماشین سازی تبریز نشسته بود قرار داشت و به همین دلیل ورزشگته وطنی قائمشهر مملو از تماشاگر شده بود که با حرارت نساجی را تشویق می کردند. نادر دست نشان که در عادت دارد در طول بازی تیمش را به طور ایستاده و از لب خط هدایت کند به احترام نساجی در این دیدار از روی نیمکت ماشین سازان بلند نشد و 90 دقیقه تمام بازی شاگردانش را نشسته تماشا کرد تا سخت ترین روز زندگی اش با تساوی 1-1 شاگردان سابق و شاگردان کنونی اش به پایان برسد. دو تیم در نیمه اول بدون دست یابی به گل راهی رختکن شدند ولی در همان آغاز نیمه دوم نساجی با گل کاظمی دروازه ماشین سازی را گشود تا شمالی ها به کسب سه امتیاز بازی امیدوار شوند اما ماشین سازی بلافاصله گل خورده را جبران کرد تا بازی مجدداً پایاپای ادامه یافته و در نهایت نیز با همان نتیجه 1-1 تمام شود.

 

پیکان تهران 1– خونه به خونه بابل 1 ؛ پنالتی سوخته و صدرنشینی از دست رفته

گل: عباس محمدرضایی (15) برای پیکان – علیرضا نظیف کار (7-پنالتی) برای خونه به خونه

با گل نکردن ضربه پنالتی پیکانی ها توسط میلاد سلیمان فلاح هم پیروزی خانگی پیکان در دیدار با خونه به خونه به مساوی تبدیل شد هم از پس از سه هفته صدرنشینی به فجر سپاسی رسید. خونه به خونه که در این دیدار به دنبال برد و کسب سه امتیاز بازی بود در هفتمین دقیقه بازی از روی نقطه پنالتی به گل دست یافت ولی 8 دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد. در نیمه دوم تلاش دو تیم ثمری نداشت و بازی نهایتاً با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

گیتی پسند اصفهان 1– پارسه تهران صفر ؛ گیتی برنده نبرد فانوس داران

گل : مرتضی عزیز محمدی (49) برای گیتی پسند

جدال تیم های قعرجدولی گیتی پسند و پارسه که برای فرار از انتهای جدول و سپردن فانوس سقوط به دیگر تیم ها بود با برتری میزبان اصفهانی تمام شد تا اوضاع پارسه وخیم تر از همیشه شود.

 

پاس همدان صفر – نفت آبادان صفر ؛ کم هیجان و بدون گل

دیدار تیم های پاس و نفت آبادان مثل همه اکثر بازی های هفته پانزدهم بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم از نتیجه به دست آمده متضرر شوند.

 

داماش گیلان صفر –  خیبر خرم آباد صفر ؛  سومین تساوی شهر باران

داماشی ها که در این فصل در چهار دیدار خانگی میهمانانشان را شکست داده بودند در مصاف با خیبر خرم آباد نتوانست از حربه همیشگی اش برای گلزنی استفاده کند و در دام دفاعی میهمان خود گرفتار شد تا سومین تساوی خانگی فصل هم در کارنامه اش ثبت شود.

 

فجر سپاسی شیراز 1 – آلومینیوم هرمزگان  صفر ؛ صدرنشینی فجر در دقیقه 92

گل : احمد حسن زاده (92)

فجرسپاسی که در سه هفته گذشته دستش از برد کوتاه شده بود در این دیدار هم تا مرز تساوی پیش رفت ولی تجربه حسن زاده و ضربه دقیق این بازیکن در دقیقه 92 باعث شد تا بالاخره برد به فجری ها لبحند زده و این تیم پس از سه هفته شاهد پیروزی را در آغوش بکشد و به لطف این برد مجدداً به صدر جدول بازگردد.

 

مس کرمان صفر– آلومینیوم اراک صفر ؛ تساوی دو سر سوخت

مس کرمان به رغم بازی در خانه نتوانست در دیدار با تیم آلومینیوم اراک به پیروزی برسد و پس از 90 دقیقه تلاش نافرجام برابر میهمان خود متوقف شد. اراکی ها که که تلاش زیادی برای رسیدن به جایگاه سوم داشتند هر چند کسب یک امتیاز هم برای شان خوب بود ولی با این تساوی نتوانستند هدفشان را محقق کنند. مسی ها در صورت پیروزی در این دیدار به رده سوم جدول صعود می کردند ولی بازی بی برنامه و دل خوش کردن به درخشش تک ستاره ها باعث شد تا این تیم فقط یک امتیاز به چنگ آورد.

 

ایران جوان بوشهر صفر – گل گهر سیرجان صفر؛ تساوی بدون گل دستیارها

دیدار سرد و کسل کننده تیم های ایران جوان و گل گهر که توسط کمک مربیان شان هدایت می شدند بدون گل به پایان رسید. با این تساوی دو تیم در جایگاهشان باقی ماندند.

 

نفت مسجد سلیمان 1– مس رفسنجان 1؛ فرار از باخت خانگی با سوپرگل ستار

گل ها : ستار دراجی (70) برای نفت – بهرام رشیدفرخی (64) برای مس

دیدار تیم های نفت و مس در نیمه دوم هیجان انگیزتر از نیمه اول بود. ثبت دو گل در این نیمه باعث شد تا یخ بازی اب شود به ویژه سوپر گل ستار دراجی که با پای چپ و از فاصله ایی حدود 35 متری درون دروازه مس جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد