تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هفته شانزدهم رقابت های دسته اول با تثبیت صدرنشینی فجر سپاسی ، شکست خانگی تیم نفت آبادان و پیروزی پرگل مس رفسنجان برابر نساجی مازندران به پایان رسید.



به گزارش "تک گل" هفته شانزدهم رقابت های دسته اول با تثبیت صدرنشینی فجر سپاسی ، پیروزی تیم های تعقیب کننده پیکان و خونه به خونه ، شکست خانگی تیم نفت آبادان و پیروزی پرگل مس رفسنجان برابر نساجی مازندران به پایان رسید.

در مهمترین بازی امروز مس کرمان در آبادان تیم نفت این شهر را مغلوب کرد تا بگوویچ برنده دوئل مربیان خارجی باشد. در خرم آباد تیم خیبر این شهر همانند نفت برابر میهمان خود بازنده شد تا فجری ها در صدر جدول باقی بمانند و خودشان به ته جدول سقوط کنند. پیکان در تهران از سد گیتی پسند عبور کرد تا کماکان در رده دوم باقی بماند. خونه به خونه در دیداری سخت و نفسگیر پاس همدان را شکست داد ولی شگفتی ساز هفته مس رفسنجان بود که نساجی مازندران را با 4 گل درهم کوبید و تا رده هشتم جدول بالا آمد.

گل گهر سیرجان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر ؛ زیر صفر

تیم های گل گهر و نفت مسجد سلیمان همانطور که پیش بینی می شد با ارایه بازی سطح پایین نتوانستند برابر هم به گل دست یابند و کارشان با نتیجه صفر – صفر تمام شد.

فولاد یزد 1 - داماش گیلان صفر؛ یزدی ها گل کاشتند

گل : حمید غلامی (73)

دیدار تیم های فولاد و داماش به رغم بازی رو به جلوی هر دو تیم در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم در حالیکه فولاد برای پیروزی خانگی عطش گلزنی داشت ،  داماشی ها به کسب نتیجه مساوی راضی بودند در لاک دفاعی فرو رفته بودند ولی با اینحال در دقیقه 73 قفل دروازه داماش با ضربه زیبای غلامی باز شد تا میزبان صاحب هر سه امتیاز بازی شده و تا رده دهم جدول صعود کند.

خونه به خونه بابل1 - پاس همدان صفر ؛ اکبر آقا پوست موز را کند

گل : علیرضا نظیف کار (73)

شاگردان اکبر میثاقیان که در نیمه اول با خوش اقبالی دروازه شان باز نشده بود در نیمه دوم دروازه تیم پاس را به توپ بستند و همانند اکثر بازی های خانگی که از دقیقه 70 به بعد گلزنی می کنند موفق شدند دروازه پاس را گشوده و جایگاه اکبر میثاقیان را روی نیمکت خونه به خونه مستحکم تر نمایند. پاس هم با این باخت در قعر جدول ماندگار شد.

مس رفسنجان 4- نساجی مازندران 1 ؛ شکست پرگل نساجی

گل ها : وحید ارمی (39-پنالتی) ، جواد رمضانی (43) ، امین خدامرادی (79) و بهرام رشید فرخی (4+90) برای مس – عیسی پرتو (75) برای نساجی

تیم مس رفسنجان در روزی فراموش نشدنی موفق شد نساجی مازندران را با 4 گل روانه قائمشهر کند. مسی ها که پیش از این هم خوب بازی می کردند ولی قادر به گلزنی نبودند در دیدار با شمالی ها عقده گشایی کرده و از دقیقه 39 موتور گلزنی شان شروع شد و هر نیمه 2 گل وارد دروازه نساجی کردند تا نتیجه ایی کم نظیر در کارنامه خود در یک دهه اخیر ثبت کنند. نساجی با این شکست تحقیر آمیز به رده دوازدهم سقوط کرد.

خیبر خرم آباد 1- فجر شهید سپاسی شیراز 2 ؛ تثبیت صدرنشیین شیرازی ها در قلعه خیبر

گل ها : محمود قائد رحمتی (51) برای خیبر –  احمد عبداله زاده (49) و ایمان باصفا (54 - پنالتی) برای فجر سپاسی

فجر شهید سپاسی ؛ صدرنشین لیگ که برای تثبیت صدرنشینی اش برنامه داشت در دیدار با خیبر بازی حساب شده ایی را به نمایش گذاشت و در حالیکه توپ و میدان در دست خیبری ها بود ولی با اینحال با استفاده از تجربه بازیکنان سرشناس خود توانست میزبان خود را در حضور 7 هزار لرستانی شکست داده و در صدر جدول باقی بماند و خیبر هم با این شکست در رده هجدهم جای گرفت تا روزهای سختی پیش رو داشته باشد.

آلومینیوم اراک 3- شهرداری اردبیل صفر ؛ نیم نگاه اراکی ها به سومی

گل ها : جواد مولایی (30 و 35 پنالتی) و رضا سلیمانی (86)

آلومینیوم اراک در ادامه موفقیت های 9خود در 8 هفته گذشته شهرداری اردبیل را هم با سه گل شکست داد. شهرداری چی های اردبیلی که هفته قبل در خانه خود مغلوب فولاد یزد شده بودند در دیدار با آلومینیوم حرف زیادی برای گفتن نداشتند و همچو موم اسیر دست شاگردان غلامرضا دلگرم بودند و البته در طول 90 دقیقه یکی – دو موفق شدند میزبان خود را به زحمت بیندازند.

ماشین سازی تبریز1 - پارسه تهران1 ؛ توقف خانگی ماشین برابر قعر نشین      

گل ها : امین قاسمی نژاد (74) برای ماشین سازی – امیرحسین ایپکچی (13 - پنالتی) برای پارسه

ماشین سازی که در اکثر بازی های خانگی برابر میهمانان ریز و درشت خود متوقف شده در دیدار با تیم قعر جدولی پارسه هم نتوانست طلسم شکنی کرده و با این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد. پارسه ایی ها در حالیکه برای فرار از قعر جدول به برد نیاز داشتند در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند ولی به دلیل بازی برای حفظ گل بادآورده در لاک دفاعی فرو رفتند تا ماشین سازان با حملات همه جانبه دروازه آنها را به توپ ببند و نهایتاً در دقیقه 74 امین قاسمی نژاد موفق شد گل تساوی تبریزی ها را به ثمر رسانده و بازی 1-1 تمام شود.

آلومینیوم هرمزگان صفر- ایران جوان بوشهر صفر ؛ آلومینیوم بازهم نبرد

آلومینیوم هرمزگان بازه نتوانست طعم شیرین پیروزی را بچشد تا همچنان در مسیر سقوط پیش روی کند. آلومینیومی ها شانس آوردند که مهاجمان ایران جوان قدر فرصت های خود را ندانستند چون در این صورت میزبان از یک امتیاز به دست آمده هم محروم می شد.

پیکان تهران 2- گیتی پسند اصفهان صفر ؛ در پی صدرنشینی

گل ها : شهریار مغانلو (45) و عباس محمدرضایی (68)

تیم پیکان به رغم برد گیتی پسند بازهم نتوانست صدرجدول را در اختیار بگیرد زیرا فجرسپاسی در خرم آباد برابر خیبر برنده شد تا پیکان در رده دوم باقی بماند. نکته ایی که لازم است در خصوص محل بازی های پیکانی و روابط عمومی این باشگاه گفت دوری ورزشگاه شهدا شهر قدس نسبت به تهران و عدم همکاری و پاسخگویی روابط عمومی این باشگاه در خصوص اخبار باشگاه است. حقیقتاً برای تیمی که ادعای باشگاه بودن و داعیه صعود به لیگ برتر را دارد خیلی بد است که همانند سال قبل روابط عمومی فعال و مدیر رسانه پاسخگو ندارد.

نفت آبادان 1 - مس کرمان 2؛ وینگو برنده دوئل خارجی ها

گل ها : امین متوسل زاده (1+90) برای نفت – مجتبی ممشلی (48 گل به خودی) و مصطفی شجاعی (70) برای مس

نفت آبادان با قبول شکست خانگی برابر مس کرمان در مهمترین دیدار هفته شانزدهم نشان داد هنوز آمادگی صعود به لیگ برتر را ندارد. تیمی که در خانه مغلوب حریفانش می شود طبعاً کار سختی تا تیم شدن دارد. مس کرمان که باور نمی کرد بتواند از آبادان سه امتیاز کسب کند بیش از آنکه مزد زحمات خود را بگیرد مرهون بازی ضعیف و پراشتباه نفت شد تا با یک برد شیرین راهی کرمان شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد