تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش شایسته قهرمانی است.



برانکو ایوانکویچ بعد از پیروزی 2 بر صفر برابر استقلال خوزستان پاسخ خبرنگاران را داد.

سال نو را تبریک می گویم
با یک بازی درخشان پیروز شدیم. خوشحالم که این همه تماشاگر آمدند برای روحیه دادن به تیم ما و ما با برد به تعطیلات نیم فصل رفتیم و به همه مسیحیان ایران و جهان سال نو را هم تبریک می‌گویم.

به حریف فرصت ندادیم
برد خوبی به دست آوردیم. من از کل تیم راضی هستم. در فاز دفاعی اصلا به حریف فرصت ندادیم و در همه بازی از حریف برتر بودیم و در میانه میدان هم مسلط بودیم و بازی را از آن خود کردیم اما فقط یک چیز را کم داریم که پاس‌های با آرامش و با دقت است و تیم صدرنشین را شکست دادیم و این مشکل هم در تیم ما برطرف می‌شود و شایسته قهرمانی و پیروزی را داریم.

در تمام بازی ها عالی هستیم
تمام بازی‌ها را عالی بودیم و یک تیم جوان و محکم و سرعتی را تشکیل دادیم. این برد هم انگیزه مضاعف به ما می‌دهد و یک کیفیت برتر.

هدف ما قهرمانی است
بعد از بازی با ذوب آهن که ته جدول بودیم گفتم هدف ما قهرمانی است و مثل همه تیم‌ها حق داریم برای قهرمانی بجنگیم و با عملکردمان هم نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم.

گرفتن بازیکن سخت است
در حال حاضر به سختی می‌توان بازیکنی برای تیم پیدا کنیم و استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و همه بازیکنان درجه اول با تیم‌ها قرارداد دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد