تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، با اینکه فصل آتی تعداد تیم های حاضر در لیگ یک از 20 تیم به 18 تیم کاهش می یابد سهمیه صعود دست نخورده باقی خواهد ماند.



این می تواند خبر خوشی برای تیم های دسته اولی باشد که از لیگ یک 18 تیمی هم سه تیم به لیگ برتر صعود می کنند. پیش تر گفته می شد با 18 تیمی شدن لیگ یک سهمیه صعود به لیگ برتر به دو تیم کاهش خواهد یافت و برخی پیشنهاد داده بودند دست کم سهمیه صعود به 2.5 تیم افزایش یابد.

امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با رد تدوین دوباره دیدارهای پلی آف می گوید: « همه هم و غم ما این بود که بازی های پلی آف را از لیگ حذف کنیم و به زودی این کار را در لیگ های پا ئین تر هم انجام می دهیم. فصل آتی هم سه تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کنند.»

هم اکنون لیگ یک با حضور 20 تیم در حال پیگیری است که در پایان فصل سه تیم بالای جدول لیگ برتری می شوند و 5 تیم هم به دسته دوم سقوط می کنند. با صعود سه تیم از لیگ 2 به لیگ 1 تعداد تیم های دسته اولی به 18 تیم کاهش خواهد یافت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد