تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


شاید بر خلاف اخباری که پیشتر اعلام شده بود مهدی طارمی در پایان فصل از هم تیمی هایش خداحافظی کند و راهی یک تیم اروپایی شود.



چندی پیش در پی اصرار طاهری برای تمدید قرارداد مهدی طارمی مدیر برنامه ها این بازیکن به دیدار سرپرست باشگاه می رود و طرفین یکی دو ساعتی با هم صحبت می کنند.

طاهری پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت دو فصل دیگر را می دهد. با آپشن هایی از جمله افزایش دستمزد و پرداخت خوب در ابتدای فصل. مدیر برنامه های مهدی طارمی با توجه به اینکه مذاکره در فضای خوبی پیش می رفت و همه حسن و نیت ها را از سوی طاهری دیده بود اذعان می کند اگر مهدی طارمی تصمیم به حضور در تیم اروپایی نگیرد برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و قرارداد دوساله هم از نظر من قابل قبول است. طاهری حتی قبول می کند اگر طی این دو فصل پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم اروپایی برای مهدی طارمی به باشگاه برسد حتما به وی برای انجام این ترانسفر کمک خواهد کرد.

مذاکره به پایان می رسد و خبر توافق بر سر تمدید قرارداد مهدی طارمی به مدت دو فصل دیگر رسانه ای می شود اما این فقط یک روی سکه است.

کسب عنوان آقای گلی و هم چنین قهرمانی لیگ برتر بهترین عنوانی است که مهدی طارمی می توانست به آن دست یابد. هر چنداکنون قهرمان شدن پرسپولیس به دست خودش نیست. با این حال این مهاجم علاقمند به حضور در ترکیب یک تیم خوب اروپایی است و تلاش هایی نیز در حال انجام است تا این ترانسفر صورت گیرد. مهدی طارمی بر این باور است اگر چه جوان و در ابتدای راه است  اما حضور در یک تیم اروپایی می تواند به وی در ادامه مسیر کمک زیادی بکند همان طور که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ابتدای راه خود به دلیل حضور در تیم های اروپایی پیشرفت خوبی داشته اند.

برانکو پیش تر گفته بود به سود مهدی طارمی است یکی دو فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند و بعد از تجربه کافی راهی تیم های اروپایی شود.

به هر صورت تصمیمی که الان مهدی طارمی گرفته ترک پرسپولیس در پایان فصل و پیوستن به یک تیم اروپایی بوده، این اتفاق محتمل است به این دلیل که قراردادش هم رو به پایان است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد