تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیسی ها می گوید چرا کسی سوالی نمی پرسد مدام به هواداران ما در شهرستان های مختلف حمله می شود، چرا این اتفاق می افتد؟ چون باشگاه خودشان را دوست دارند و به تشویق تیم خود می پردازند؟



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ در رابطه با بازی برابر گسترش، راه آهن، شانس قهرمانی و موضوع دروازه بانی در این تیم گفت:


بازیکنانم بزرگ هستند
این یک پیروزی بسیار بزرگ بود، من به بازیکنان افتخار می کنم، آنها ویژگی های بازیکنان بزرگ را داشتند که یک تیم بزرگ را تشکیل دادند. پرسپولیسی ها نشان دادند می خواهند به عنوان قهرمان لیگ را به پایان برسانند.


راه آهن می تواند ایجاد زحمت کند
البته ما در حال حاضر انگیزه زیادی داریم برای بازی برابر راه آهن، این بر کسی پنهان نیست که اوضاع بسیار دشواری را در ادامه خواهیم داشت. راه آهن هنوز هم برای بقا شانس دارد، بدون شک این یک دیدار مهم برای ما خواهد بود. اگر یادتان باشد در فصل قبل هم راه آهن موفق شد زحمت زیادی برای پرسپولیس ایجاد کند. ما در حال حاضر حداکثر تمرکز را داریم تا روی بازی متمرکز باشیم.


فقط کمندانی و کفشگری با ما نیستند
از نظر بدنی و مصدومیت، وضعیت همه بازیکنان ما خوب است، در حال حاضر بنگر با تیم تمرین می کند و تنها مشکلی که ما در زمینه بازیکنان خودمان داریم تمرین نکردن کمندانی و کفشگری است. آنها با بازیکنان تمرین نمی کنند.


این حرف ها را از من شنیدید و یا طاهری؟
چه کسی این مسائل را عنوان کرده است؟ به خوبی به یاد دارید در کنار همه شایعات به یاد دارید که من اعلام کردم هیچگونه لیست و خروجی و ورودی فعلا نداریم که بخواهیم آن را در هفته آخر اعلام کنیم و متاسفانه در این زمینه مقصر رسانه ها هیستند که به جای اینکه به حرف افراد ذیربط گوش کنند به شایعات گوش می دهند. آیا شما این شایعات را از آقای طاهری به عنوان رئیس باشگاه شنیدید؟ یا از من شنیدید؟


بگویید چه کسی با بیرانوند حرف زده است؟
وی درباره جذب علی رضا بیرانوند گفت: به من بگویید چه کسی با او صحبت کرده است، بروید با او تماس بگیرید و ببینید با چه کسی مذاکره کرده است با من یا آقای طاهری، چون تنها کسانی که حق مذاکره دارند بنده و آقای طاهری هستیم.


هادی بخشی از تیمی است که قهرمان می شود
سرمربی پرسپولیسی ها درباره این سوال که آیا بازیکنان این تیم با توجه به قولی که دادند می توانند جام را به کپورچال ببرند یا خیر گفت: هادی نوروزی کاپیتانی است که هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد، طبیعتا او هم بخشی از این تیم است و اگر قهرمان شدیم این افتخار به نام او هم نوشته می شود چرا که عضوی از این تیم است. بنابراین این جام به او هم تعلق دارد، البته ما اول باید قهرمان شویم بعد به این چیزها بپردازیم چرا که استقلال خوزستان هم در خانه خودش بازی خوبی در برابر ذوب آهن دارد.


چرا به هواداران پرسپولیس حمله می کنند؟
چرا کسی سوالی نمی پرسد مدام به هواداران ما در شهرستان های مختلف حمله می شود، چرا این اتفاق می افتد؟ چون باشگاه خودشان را دوست دارند و به تشویق تیم خود می پردازند؟ آنها در جایگاه خود فقط پرسپولیس را تشویق می کنند اما نمی دانم چرا مدام توسط یک سری عوامل مورد تعرض قرار می گیرند. اتفاقا هواداران پرسپولیس کاملا محترمانه و جوانمردانه به تشویق تیم خود می پردازند.


سوال حاشیه ای نپرسید!
موضوع اصلی ما در حال حاضر تیم راه آهن و بازی با این تیم است، خواهش می کنم در مورد مسائل دیگر علی الخصوص مسائل حاشیه ای سوالی نپرسید، در حال حاضر آن بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد و ما همه تمرکز خود را روی آن گذاشته ایم.


در این بازی هم برای پیروزی به میدان می رویم
آن چیزی که من آرزو دارم پیروزی در برابر راه آهن است. من می دانم ما نیاز به پیروزی داریم و در هر صورت می رویم برای رسیدن به پیروزی مثل بازی با گسترش و یا تیم های دیگر و به همین دلیل است که من نسبت به بازیکنانم احساس غرور می کنم چرا که در هر بازی برای برد به میدان می روند. این بازی قطعا راحت نخواهد بود.


دروازه بان در حال گرم کردن گل نمی خورد
وی درباره اشتباهات لوبانوف در این بازی گفت: در هر بازی دروازه بان درون دروازه می ایستد، به نشان بدهید دروازه بانی که اشتباه نمی کند. یک دروازه بان فقط در حال گرم کردن گل نمی خورد!

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد