تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 از آنجایی که تاریخ این فصل شروع بازی های دسته اولی 18 مرداد اعلام شده است و هر تیم برای آماده سازی نیاز به  6 تا 8 هفته تمرین دارد باید از اواخر خرداد ماه شاهد شروع تمرینات تیم های دسته اولی باشیم!



قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد چون خیلی از تیم ها هنوز کادر فنی خود را مشخص نکرده اند که در میان این تیم ها نام باشگاه های مدعی هم به چشم می خورد. ملوان که مشخص نیست فصل آینده در لیگ یک بازی خواهد کرد یا لیگ برتر! استقلال اهواز و راه آهن یزدان دو تیم سقوط کرده لیگ برتری به لیگ یک هستند که از استقلال اهواز خبری به بیرون مخابره نمی شود و راه آهن یزدان هم در دو راهی تردید گیر کرده است. با سعید رمضانی به عنوان سرمربی قرارداد امضاء کند یا فرشاد پیوس؟  هر چند مهمتر از این مسئله رفع مشکلات مالی است. زمان به سرعت برای راه آهن در حال از دست رفتن است به خصوص که بازیکنان خوب راه آهن از این تیم جدا شده اند. مهرداد محمدی، محسن فروزان، حامد زمانی و...



فجر سپاسی فصل گذشته در یک قدمی صعود به لیگ برتر بود. هم چنین مس کرمان و نساجی مازندران مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند اما فجر با انبوهی از مشکلات مالی هنوز برنامه ای برای آینده خود نریخته است و البته مایل به استفاده دوباره از علی کلانتری است. در مس کرمان فعلا تلاش ها برای انتخاب مدیر عامل است. گویی علی زینعلی که سال ها تجربه مدیریت در تیم مس رفسنجان را دارد گزینه اصلی این تیم است که به نظر می رسد این انتخاب – انتخاب خوبی باشد .همان طور اشاره شد سال ها در مس رفسنجان مدیر عامل بوده و طبیعتا در این مسیر نیاز به کسب تجربه ندارد و با توجه به شناخت از لیگ یک می تواند تصمیمات درستی اتخاذ کند. طبیعتا تا مدیر عامل این تیم از سوی اعضای هیئت مدیره معرفی نشود نمی توانیم شاهد معرفی سرمربی از سوی باشگاه باشیم. نساجی هم مثل همه سال ها در شروع فصل شاهد عشوه و نازهای مالک باشگاه است که می گوی تیمداری نمی کنم! مشخص نیست چه زمانی مشکلات بین وی و کسانی که تیم را به نامش کرده اند حل می شود! و اصلا مشکل بر سر چیست و آیا خواست مردم برای حضور این تیم در لیگ برتر مهم هست یا نه. نساجی هم مثل خیلی از تیم ها زمان را از دست می دهد که این تبعات دارد. امتیازاتی که در هفته های ابتدایی از دست می رود کار را در ادامه مسیر سخت می کند.

 
صحبت از حضور اکبر میثاقیان در تیم بادران تهران است! این در حالی است که پیشتر محمد ربیعی کار خود را در این تیم استارت زده بود! گل گهر سیرجان هنوز حضور مجید نامجو مطلق را در این تیم قطعی نکرده و خلاصه اینکه بلاتکلیفی در دسته اول موج می زند!


این در حالی است که این فصل شرایط صعود به لیگ برتر سختتر می شود و از آنجایی که تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند تیم  های مدعی باید تلاش بیشتری داشته باشند. البته باید گفت استرس تیم ها کمتر شده چون در انتهای فصل شاهد سقوط سه تیم از لیگ یک به لیگ دو خواهیم بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد