تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس از مسؤولان و حامی مالی این باشگاه می‌خواهند آقای گل فصل اخیرشان را حفظ کند.



به گزارش "تک گل"، درخشش مهدی طارمی در فصل اخیر لیگ برتر با زدن 16 گل و دادن سه پاس گل و همچنین تداوم این روند در تیم ملی موجب شد زمزمه جدایی‌اش از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ و رفتن به یک تیم اروپایی از هفته‌های پایانی آغاز شود و پس از مسابقات قوت بگیرد.


طارمی بارها از علاقه‌اش برای رفتن به تیمی اروپایی عنوان کرده و هنوز هم این پروژه را با بررسی پیشنهاداتش بررسی می‌کند که در این شرایط باشگاه پرسپولیس نیز بیکار نمانده و در نقل و انتقالات برای جذب کاوه رضایی اقدام کرده ولی تلاش آنها نتیجه‌ای در بر نداشته است.


باشگاه پرسپولیس در هفته گذشته به شدت پروژه عقد قرارداد با مهاجم 24 ساله ذوب‌آهن را دنبال می‌کرد و حتی دو شب مدیران این باشگاه در دفترشان حضور داشتند تا توافق اولیه با او را نهایی کنند و از طرف دیگر جانشین طارمی را جذب کرده باشند ولی مسائل مالی و مباحثی که در بندهای قرارداد رضایی وجود داشت موجب شد تا آنها برای گرفتن او با تردید مواجه شوند.


اکنون که رضایی، پرسپولیسی‌ها را بیش از یک هفته منتظر گذاشته تماشاگران این تیم دیگر برای حضور مهاجم ذوب‌آهن تمایلی ندارند و این مسئله را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند.


پرسپولیسی‌ها همزمان با مطرح کردن این موضوع به شدت پشت مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر درآمدند و در صفحه اجتماعی این بازیکن و همچنین مدیران و حامیان پرسپولیس تقاضا کردند به جای دنبال کردن حضور رضایی، برای تمدید قرارداد با طارمی که در فصل اخیر 10 گل بیشتر از مهاجم 6 گله ذوب‌آهن زده و از طرف دیگر با جو تیمی سرخ پوشان آشنا است اقدام کنند.


آنها همچنین به مقایسه توانایی طارمی و رضایی می‌پردازند و معتقد هستند طارمی به غیر از چند هفته، یک مهاجم تمام عیار برای آنها بوده و از طرف دیگر رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرده است اما حضور رضایی و هماهنگی او با تیم زمان‌بر است.


تماشاگران پرسپولیس در گام اول دست به دامان حسین هدایتی که تاکنون از آنها حمایت کرده، شده‌اند و از او که چندی پیش گفته بود یک مهاجم طراز اول جایگزین طارمی می‌کند خواسته‌اند به جای جذب هر گزینه دیگری به دنبال حفظ آقای گل فصل اخیر باشد و اجازه رفتن او به تیم‌های خارجی را ندهد.


در پی درخواست مکرر هواداران پرسپولیس از هدایتی، او چند روز قبل با وکیل مهدی طارمی تماس گرفت که در آن مقطع اعلام شد نظر این مهاجم روی رفتن به تیمی خارجی است که ظاهرا هنوز هم روی آن تاکید دارد ولی با این حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییری در نظر طارمی ایجاد می‌شود یا خیر.


بعد از آن تماس، هدایتی این قضیه را دنبال نکرده چراکه همواره نشان داده است در بحث جذب بازیکن ورود نمی‌کند و اگر باشگاه پرسپولیس نظری روی حفظ طارمی داشته باشد بودجه لازم را تامین خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد