تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی استقلال از امکانات کمپ استقلال حسابی رضایت دارد.



به گزارش "تک گل"، علیرضا منصوریان در گفتگو با سایت باشگاه استقلال اعلام کرد که همه امکانات در اردوی ارمنستان ایده آل است.

 

چرا کمپ ارمنستان را برای برپایی اردو انتخاب کردید؟


من به این خاطر این کمپ را انتخاب کردم که قبلا اطلاعاتی در این باره کسب کرده بودم. این کمپ صرفا برای تیم ملی ارمنستان در رده های مختلف است. قبلا قانونی وجود داشت که تنها تیم های ملی می توانند در این کمپ اردو بزنند اما امسال این قانون عوض شده است. این کمپ شرایطی دارد که یک تیم می تواند برای برپایی اردو در کنار تیم های ملی این کشور حضور داشته باشند. دلیل اینکه این شهر را انتخاب کردیم این است که هیاهو در آن بسیار کم است. ما تمام جزییات تغذیه بازیکنان را زیر نظر داریم. تمام برنامه تمرینات را زیر نظر داریم.


امکانات اردو چطور است؟


امکانات بسیار خوب است. هر مربی برای برپایی اردو سه موضوع را رعایت می کند. اول محل خواب است، دوم شرایط تغذیه و سوم محل تمرین که خدا را شکر همه امکانات در اردوی ارمنستان خوب است.

 

از این امکانات اردو به خوبی استفاده کرده اید؟


همه چیز فوق العاده است و فقط این موضوع یک جای حسرت برای من می گذارد و آنهم این است که چرا تیم ملی و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید چنین امکاناتی داشته باشند. مجموع 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس می شوند 70 میلیون هوادار فوتبال و این موضوع برای من جای سوال دارد. ایران از نظر منابع سومین کشور ثروتمند دنیا است و همیشه این سوال وجود دارد چرا ما نباید در ایران چنین امکاناتی داشته باشیم. اگر در ایران امکانات خوبی وجود داشته باشد من هرگز تیمم را به خارج از کشور نمی برم.


کمپ ارمنستان چند زمین چمن دارد؟


یک زمین چمن هست که به ما گفته اند فقط روز قبل از دو مسابقه رسمی مان می توانیم در آن اردو بزنیم و در غیر اینصورت فقط تیم ملی ارمنستان می تواند در آن تمرین کند. این یعنی احترام به تیم ملی. در ضمن این را هم بگویم رفتار مردم کشور ارمنستان با ما عالی است و دقیقا مثل ارمنی های داخل ایران با ما برخورد می کنند.



آیا تا به حال به اهداف خود در تعطیلات پیش فصل رسیده اید؟


ما 42 روز زمان برای آماده سازی می خواستیم که در این بین یک روز اهدافمان عقب هستیم. از بیست و هفتم خردادماه تمریناتمان را منظم پیگیری می کنیم و یک روزی که از اهدافمان عقب هستیم به خاطر این بود که بازیکنان مان را به تست پزشکی فرستادیم. دلیل آن هم این بود که من فکر می کردم بچه های ما قرار است تست قلب و عروق بدهند و فکر نمی کردم که از بچه های تست vo2 max بگیرند. این موضوع بدون هماهنگی با من انجام شد و من دیگر اجازه نمی دهم بازیکنان مان تست پزشکی بدهند. وقتی بازیکنان این تست را می دهد به 48 ساعت ریکاوری نیاز دارد و به همین دلیل من مجبور شدم برنامه های تیمم را تغییر بدهم که البته این برنامه را در ادامه جبران کردیم.


از امکاناتی که باشگاه استقلال در اختیارتان قرارداده است راضی هستید؟


امکانات سخت افزاری به شدت پایین است و ما اصلا از این موضوع راضی نیستیم. درجلسه هیئت مدیره هم گفتم که اگر نتیجه می خواهید باید امکانات بدهید. ما زمین تمرین نداریم و امکاناتی که من برای تیم فنی ام می خواهم اصلا وجود ندارد. ضمن اینکه امکانات مالی برای ما خیلی مهم است چرا که نگران هستیم که تیم ما در میانه فصل با افت روحی روبرو نشود.

 

چه انتظاری از مسوولان باشگاه استقلال دارید؟


امسال همه باید به من کمک کنند. از بخش رسانه ای تا بخش تدارکات و پزشکی. این بخش برای ما خیلی مهم است چون پایه تیم روی آن گذاشته می شود. من فکر می کنم نباید توجه بیش از حد به بازیکنان باعث شود که زحمت افرادی که در باشگاه زحمت می کشند دیده نشود.


قبول دارید انتظار هواداران از شما زیاد است؟


هواداران از ما توقع نتیجه دارند و البته در کنار نتیجه دوست دارند در سطح بازی استقلال تغییر روند را احساس کنند. آنها دوست دارند وقتی 2 ساعت وقت می گذارند و به استادیوم می آیند از دیدن بازی های استقلال لذت ببرند. دوست دارم اگر بازی را یک بر صفر می بریم تماشاگران بگویند تیم خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی را خراب کرد و البته چند موقعیت هم به حریف خود داد.

 

از استقلال و خودتان برای بازی های فصل آینده چه انتظاری دارید؟


اگر همه امکانات فراهم باشد اولین هدف ما تغییر روش بازی استقلال است. استقلال باید با روش تیم های مدرن فوتبال دنیا بازی کند. تیمی که می خواهد برای 25 میلیون نفر ایرانی بازی کند باید تحت فشار نماند و حریفش را تحت فشار قرارداد دهد. البته در این بین نتیجه گرایی هم حتما مدنظر ما است. ممکن است در 6 بازی یک بازی هم زیبا بازی نمی کنیم و برنده شویم، ممکن است یک بازی را نبریم ولی باید آنقدر قوی عمل کنیم که این موضوع برای هواداران ما یک اتفاق باشد. نباید به شکست عادت کنیم و باید بعد از یک نتیجه ضعیف برویم و دوباره به روند صعودی مان برگردیم.

 

انتظار شما از تماشاگران چیست؟


انتظار دارم مردم هم بخشی از باشگاه استقلال باشند و در واقع به ما زمان بزنند. مردم هم باید شرایط بازیکنان را بدانند و اولین مساله مالی است. فردا یک بازیکن نگوید من حق و حقوقم را نگرفته ام و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نیستم. یا مثلا از من بپرسند چرا نتایج خوبی نگرفته ای و بگویم که من امکانات خوبی در اختیار نداشته ام. همه این مسائل باید دست به دست هم بدهد تا ما استقلال خوبی را ببینیم. من در بازیکنم تشنگی برای کسب جام و انگیزه را می بینم ضمن اینکه نظم خوبی در اردو حاکم است.


خیلی ها می گویند شما می خواهید خاطرات استقلال دهه 60 و 70 را تکرار کنید. این موضوع را تایید می کنید؟


استفلال دهه 60 و 70 دقیقا همینطور بود. همه برای یک نفر بازی می کردند و آن هم نام بزرگ استقلال بود. در آن زمان مردم هم مزد ما را با حضور در استادیوم می دادند. بچه های ما امسال جوان هستند و ما ممکن است برای تغییرات با مقاومت های منفی هم روبرو بشویم. هوادران باید بگذارند استقلال ضربه بخورد. من اعتقاد دارم استقلال و پرسپولیس از هم ضربه نمی خورند بلکه از داخل ضرر می کنند. ما تنها در 2 بازی می توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم و آنها هم همینطور. امسال مهم نیست که هواداران منصوریان چه فکر می کنند، مهم این است که استقلال چطور موفق می شود. به همین دلیل هم یک شعار داریم و آن هم «استقلالی حمایت حمایت، استقلالی اتحاد اتحاد» است. باید به نیمکت داغ استقلال احترام بگذاریم و برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

 

از روزی که شما به تمرینات استقلال آمدید تماشاگران استقبال فوق العاده از تیم شما داشتند. نظرتان در این باره چیست؟


اگر امکانات خوب باشد ما دوست داریم همچنان در کمپ بمانیم. این شور و هیجان برای خودم هم خیلی جالب است. من خودم از 7 تا 23 سالگی که به استقلال آمدم هوادار بودم. حس هوادارانی که از صدها کیلومتر به تمرینات استقلال می آیند را درک می کنم و باید بازیکنان با این تماشاگران فضای دوستی بیشتری داشته باشند و این تنها کاری است که از دست ما بر می آید. با این شرایط این افراد در شهرهایشان برای ما یار جمع می کنند.


ظاهرا یکسری از تماشاگران استقلال اعلام آمادگی کرده اند که این باشگاه کمک مالی کنند. در این باره توضیح می دهید؟


یکسری تماشاگران که من با آنها بزرگ شده اند اعلام آمادگی کرده اند که به ما کمک مالی کنند. نمونه اش برداران شفیع زاده هستند که سال ها است که دیگر تیم داری نمی کنند. آنها در دقیقه آخر باعث ماندن امید ابراهیمی شدند. با خبر شده ام که او مبالغ زیادی از سال های گذشته طلب کار است و این موضوع من را ناراحت کرده است. می دانم تمام عوامل باشگاه از سال های گذشته طلب کار هستند و این موضوع خیلی ناراحت کننده است. من باید تلاش کنم که چند نفر دیگر که مثل شفیع زاده ها هستند را به استقلال بیاورم،البته این کار را با هماهنگی باشگاه انجام می دهم. ما 2 اسپانسر خوب در باشگاه استقلال داریم و اشکالی ندارد اگر از کمک های مردمی استفاده کنیم. برداران شفیع زاده گفتند اگر خبر بعدی تو احسان حاج صفی است روی ما حساب کامل کن و من از این موضوع خیلی خوشحال شدم.

 

آخرین وضعیت جذب حاج صفی به چه صورت است؟


من با حاج صفی حرف زده ام و قول و قرارهایی با هم گذاشته ایم. اگر او پیشنهاد خارجی نداشته باشد از بین استقلال و سپاهان می تواند یک تیم را انتخاب کند. خب سپاهان که خانه اش است و استقلال هم تیمی است که خانواده اش آن را خیلی دوست دارند. به او گفتم که اگر به استقلال بیایی تماشاگران مثل تیم ملی تو را فقط تشویق نمی کنند بلکه عاشقت خواهند شد. من امیدوار هستم که اگر او بخواهد فوتبالش در ایران ادامه بدهد بتوانیم در شرایط پایاپای با سپاهان او را جذب کنیم.


سجاد شهباززاده را باید از استقلال جدا شده بدانیم؟


سجاد شهباززاده بین عشقش که استقلال است و پیشرفت فوتبالش با چالش بزرگی روبرو شده است. من از مسوولان باشگاه استقلال خواستم که بگذارند او تصمیم بگیرد. اگر او خواست برود به تصمیمش احترام می گذاریم و اگر خواست بماند اصلا جریمه ای برایش در نظر می گیریم و او را در آغوش می گیریم. سجاد اگر بخواهد بماند تنها از نظر بدنی شرایط رسیدنش به تیم سخت می شود. من از هواداران می خواهم سجاد را پسر استقلال بدانند و به او بی احترامی نکنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد