تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر سرانجام به جمع پرسپولیسی ها بازگشت تا کار قرمزپوشان در فصل نقل و انتقالات به پایان برسد.



به گزارش"تک گل"، مهدی طارمی که حدود سه هفته پیش در انتقالی جنجالی به ریزه اسپور ترکیه رفته بود از 3 روز پیش ساز جدایی از این تیم ترک را کوک کرد و در شرایطی که به نظر می رسید مشکلات بزرگی با ترک ها پیدا کند، امروز باشگاه پرسپولیس خبر از عقد قرارداد مجدد با وی داد.


این خبر عجیب به منزله پایان تحرک پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است چرا که فهرست 18 نفره این تیم کامل شده است.


در خبری که سایت رسمی پرسپولیس منتشر کرده اشاره ای به مسائل بین طارمی و ریزه اسپور نشده است. در این خبر چنین آمده:
 با توجه به توافق‌ها در گذشته بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.
 

بر این اساس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهدی طارمی در بازگشت به تهران طی روزهای آتی، در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد. در این ارتباط شایان ذکر است؛ باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فروردین ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توافق‌هایی برای ادامه همکاری و تمدید قرار با یکدیگر داشتند.


 

 معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس می گوید نیازی به عقد قرارداد جدید برای طارمی نیست.
ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پس از خبر بازگشت طارمی به پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما پیش از رفتن مهدی طارمی به ترکیه با او به توافق رسیده بودیم، اما به دلیل هواداران و اصرار آنها او را بخشیدیم و به تیم برگرداندیم. اما در قرارداد وی بندهای جدیدی گذاشته ایم و نیازی به قرارداد جدید نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد