تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار استقلال و نفت آبادان با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:



 
دیدار برابر نفت آبادان؟
روند بسیار خوبی در این دیدار داشتیم و یک غفلت باعث شد نتیجه را بدهیم. بچه ها فکر می کردند دقیقه 86 بازی تمام شده است و ما سه امتیاز را گرفتیم. نفرات با تجربه باید جوانتر ها را بیدار می کردند. چند اشتباه استراتژیک در 10 دقیقه پایانی داشتیم و باید جریان بازی را عوض می کردیم. می توانستیم 3 گل در این دیدار بزنیم اما روی یک غفلت نگاه بازیکنان ما در زمین عوض شد. در یک لحظه بازیکنان به خواب رفتند و به بازیکنان در رختکن گفتم همه تیمها سالی دو بار فرصت دارند تا مستقیم بازی آنها پخش شود و در یک لحظه بازی را جبران می کنند. هواداران نهایت محبت را به تیم ما داشتند و ما باید بریم یاد بگیریم تا زمانی که داور سوت بازی را نزند ما برنده نیستیم. یک اشتباه تاکتیکی داشتیم که باید آن را رفع کنیم.

 

تعویض های اشتباه؟
برای حفظ نتیجه تغییر ترکیب دادیم و نفرات هجومی را تعویض کردیم. ایده من این بود که بازیکنان آماده تر وارد زمین شوند و طبیعی بود که می خواستیم با بازیکنان تازه نفس مالک توپ باشیم. فکر می کنم در ورود زکی پور باید تعلل بیشتری می کردیم و باید در یک بازی خارج از خانه به او بازی می دادیم تا استقلال و این بازیکن ضربه نخورد. اما افشین یک بازیکن تازه نفس بود تا ما بتوانیم مالکیت را حفظ کنیم. در دو سال گذشته چه زمانی که عقب یا جلو باشیم از بازیکنان دفاعی تعویض نمی کنم مگر اینکه یک بازیکن بسیار خسته باشد و همیشه بازیکنان هجومی را به میدان می روم تا نتیجه را بهتر کنم و تغییر دهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد