تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تعداد زیادی بازیکن لیگ برتری در این فصل فوتبالی هنوز تیمشان را مشخص نکرده اند ، با هم 13 بازیکن از بیرون مانده ها را مرور می کنیم.



به گزارش "تک گل"، نقل و انتقالات لیگ در حال انجام است و بازیکنان زیادی از تیم های مختلف به تیم های دیگر جابه جا شده اند. اما در فصل جدید نام های بزرگی وجود دارد که هنوز به هیچ تیم لیگ برتری و یا لیگ یکی نپیوسته اند که آنها را مرور می کنیم:

 

میلاد میداوودی / سایپا
میلاد میداوودی که یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال تهران است پس از جدایی از سایپا به هیچ تیم نپیوسته است و اکنون در یکی از زمین های شمال تهران تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند. البته وی با پیشنهاد ویژه مهدی پاشارزاده مواجه شد که به دلیل مشکلات مالی این پیشنهاد را نپذیرفته است و سعی می کند بهترین تصمیم را بگیرد. میداوودی که برای استقلالی ها به   " واویلا واویلا " معروف است را می توان معروف ترین ستاره بیرون مانده لیگ دانست.

 

عادل کلاه کج / استقلال اهواز
عادل کلاه کج پس از سقوط استقلال اهواز به لیگ یک علی رغم بازی های خوبی که در این تیم به نمایش گذاشت، اما پیشنهاد خوبی دریافت نکرد. تعدادی تیم لیگ یکی از جمله دو تیم خوزستانی به کلاه کج پیشنهاد همکاری دادند اما کلاه کج در گفت و گو با "ورزش سه"، اعلام کرد اولویتش تیم لیگ برتری است و پس از ان به تیم های خوزستانی لیگ یکی فکر می کند.

 

سید مهدی سید صالحی/ گسترش فولاد تبریز
سید صالحی که نیم فصل اول لیگ پانزدهم سایپا و نیم فصل دوم را در گسترش فولاد تبریز گذرانده بود، از این تیم تبریزی جدا شد و هنوز تیم بعدی اش را مشخص نکرده است. سید صالحی سابقه حضور در تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، پیکان، تراکتورسازی تبریز، استقلال خوزستان، گسترش فولاد تبریز و سایپا را دارد و به نوعی مارکوپولوی لیگ به حساب می آید.

 
امید سینگ / استقلال خوزستان
امید سینگ در نیم فصل اول لیگ پانزدهم در حالی از سیاه جامگان به استقلال خوزتسان پیوست که پیشنهاد های دیگری چون نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز داشت. اما در نیم فصل دوم برای استقلال خوزستان بازی کرد و با این تیم قهرمان شد اما به طور عجیبی از استقلال خوزستان کنار گذاشته شد و به نظر می رسد یک تیم لیگ یکی جنوبی انتخاب بعدی سینگ باشد.



علی سلیمی / فولاد خوزستان
پس از رفتن دراگان اسکوچیچ از فولاد خوزستان و امدن نعیم سعداوی تعدادی زیادی بازیکن از این تیم جدا شدند. مهرداد طهماسبی دروازه بان جدید فولادی ها به سلیمی ترجیح داده شد تا سلیمی از این تیم جدا شود. سلیمی در گفت و گو کوتاه با "ورزش سه"، در این باره گفت: قرار بود به راه آهن بروم اما وضعیت مالی این تیم خوب نبود و با تیمی توافق نکرده ام و اکنون بازیکن فولاد به حساب می آیم و باید با این تیم توافق کنم.


هادی عقیلی / سپاهان اصفهان
مدافع آخر تیم فوتبال سپاهان با ورود عبدا... ویسی به این تیم با سونامی سرمربی جدید طلایی‌پوشان روبرو شد و مثل خیلی از قدیمی‌های سپاهان در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفت. جوان‌گرایی مورد علاقه ویسی و کاستن از هزینه‌های باشگاه دو دلیل عمده قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد باشگاه بود. این بازیکن که هنوز هم با سپاهان قرارداد دارد در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرد که حاضر است با سپاهان قرارداد سفید امضاء کند ولی مثل اینکه سرمربی سپاهان علاقه‌ای به حضور این بازیکن در تیم جدید و جوان سپاهان ندارد و جای این بازیکن را با شجاع خلیل زاده و موسی کولیبالی سر حال پر کرده است.

 

حسین ابراهیمی – مهرداد بایرامی / فولاد خوزستان
حسین ابراهیمی و مهرداد بایرامی وضعیت مشابهی داشته اند، هر دو بازیکن در اندیشه های سعداوی جا داشتند اما به نظر می رسد مصدومیت باعث شده این دو بازیکن از لیست فولاد بیرون بمانند. ابراهیمی که به نفت رفته بود به فولاد بازگشت و بایرامی راه ماشین سازی را در پیش نگرفت امال هیچ کدام تا کنون قراردادشان با فولاد خوزستان ثبت نشده است.

 

علی احمدی/ سپاهان اصفهان
علی احمدی دیگر مدافع سپاهان بود که در برنامه های ویسی جایی برای خود پیدا نکرد. این مدافع البته کمی بعدتر از بازیکنان دیگر بر سر مبلغ قرارداد با باشگاه سپاهان به توافق نرسید تا از لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی سپاهان خارج شود و هنوز هم مشخص نیست که تکلیف نهایی این بازیکن از چه قرار خواهد شد.

 

حسین مالکی / پیکان تهران
بازیکن رامهرمزی سابق فولاد ، نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران پس از صعود پیکان و رفتن مرزبان از این تیم جدا شد اما هنوز تیمی را برای ادامه فوتبالش انتخاب نکرده است. وی نیز به مانند میداوودی مورد توجه راه آهنی ها بود اما مشکلات ماللی این باشگاه مانع از رفتنش به راه آهن شد. وی به همراه میداوودی تمریناتش را در تهران دنبال می کند.

 

داوود نوشی صوفیانی / گسترش فولاد تبریز
داوود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل قبل گسترش فولاد تبریز پس از پایان مسابقات از این تیم جدا شد، فرناندو دخسوس و کوروش ملکی دو دروازه بان جدید گسترشی ها هستند. نوشی صوفیانی وضعیتش مشخص نیست.

 

 
فردین عابدینی / تراکتورسازی تبریز
فردین عابدینی که تا سال گذشته عضو تیم تراکتورسازی بود ، در ابتدای فصل این تیم را به مقصد ماشین سازی ترک کرد اما ناگهان به طرز عجیبی از این تیم جدا شد. عابدینی که بدون تیم مانده است، از امیر قلعه نویی خواسته تا در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا کند که این مساله با موافقت سرمربی سرخپوشان مواجه شده است و باید دید کدام تیم مقصد بعدی اش خواهد بود.

 


سعید قائدی فر/ سپاهان اصفهان
دفاع جوان سپاهانی ها که نامش به تازگی سر زبان ها افتاده بود پس از آمدن عبدالله ویسی از این تیم جدا شده است و هنوز مسیر بعدی اش مشخص نیست.

 


این فهرست نفرات دیگری نیز دارد که هنوز وضعیتشان برای لیگ بعد مشخص نیست که نفرات شاخص تری نیستند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد