تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال پیکان موفق شد در دیداری پر گل تیم صنعت نفت را با نتیجه 3-2 شکست دهد.

 

  گل ثانیه های پایانی مقانلو باعث شد تا پیکان  مثل بازی با استقلال خوزستان در دقایق پایانی به پیروزی برسد.


به گزارش "تک گل"، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:45 با بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از سر گرفته می شود. پیکان با 8 امتیاز از انتهای جدول فاصله گرفته و روزهای خوبی را پیش از شروع تعطیلات لیگ سپری می کرد تا تعطیلات لیگ به نوعی ترمز این تیم باشد. از سوی دیگر صنعت نفت آبادان با 10 امتیاز از جمله تیم های بالانشین جدول به حساب می آید که پیش از شروع این بازی در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد:

هفته هشتم لیگ برتر؛ ساعت 15:45 تاریخ 23/7/95
استادیوم: شهدای شهر قدس
داوران: حمید حاج ملک – علی اکبر عظیم پور – ایوب غلامزاده – محمد ملکی/ ناظر: حسین نجاتی

 

ترکیب پیکان:


رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان و گادوین منشا.

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:


حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبداله‌زاده، گویی هیان کیم، حکیم نصاری، محمد رضا پورمحمد، میلاد جهانی، برونو اولیویرا (57 زلیکانی) و محمد شادکام.

 

شرح نیمه اول:


پیکان در دیدار با صنعت نفت آبادان یکی از بهترین نمایش های خود در نیم فصل اول را داشت. شاگردان جلالی بارها در نیمه اول، دروازه نفتی ها را تهدید کردند که البته این توپ ها تبدیل به گل نشد. گادوین منشا به مانند دیدارهای گذشته در متن حملات پیکان قرار داشت و بهترین فرصت نیمه اول این تیم را در موقعیتی تک به تک با حسن هوری از دست داد.
البته صنعت نفت نیز در این بازی معدود موقعیت هایی را به دست آورد که ضربه پای چپ حکیم نصاری یکی از این موقعیت ها بود که با واکنش خوب رحمان احمدی تبدیل به گل نشد. نیمه اول با حداقل حاشیه به پایان رسید تا دو تیم در نیمه دوم برای کسب سه امتیاز با انگیزه های دو چندان وارد زمین شوند.

 

شرح گل:

1-0(پیکان): حرکت خوب نعمتی از سمت چپ را خطای بازیکنان صنعت نفت آبادان نیز متوقف نکرد تا سانتر این بازیکن را مرتضی آقاخان با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم تیم صنعت نفت تبدیل به گل اول بازی بکند.

2-0(پیکان): گادوین منشا با یک استارت سریع توانست فرشاد فرجی (مدافع نفتی ها) را جا بگذارد و در موقعیتی تک به تک با هوری دومین گل این بازی را وارد دروازه صنعت نفت بکند.

2-1(صنعت نفت آبادان): سانتر میلاد جهانی از سمت چپ دقیقه 75 با ضربه سر محمد شادکام تبدیل به اولین گل نفتی ها شد تا امید های این تیم در فاصله کمتر از 15 دقیقه تا پایان بازی دوباره زنده شود.

2-2(صنعت نفت آبادان): خطای یزدانی بر روی شادکام در محوطه جریمه باعث شد تا داور بازی یک خطای پنالتی به سود نفتی ها اعلام کند. رضا نوروزی با تجربه نیز توانست با یک ضربه این توپ را وارد دروازه حریف کند تا در دقیقه 78 بازی به تساوی برسد.

3-2(پیکان): سانتر بی نقص هایراپتیان از سمت چپ و ضربه سر شهریار مقانلو باعث شد پیکان یک بار دیگر در معرض پیروزی در دقایق پایانی قرار بگیرد.

 

حاشیه ها:


*نزدیک به 500 هوادار آبادانی برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند که باعث جذابیت دو چندان این بازی شده اند.
*به مانند گذشته مسئولین پیکان برای حضور هواداران در ورزشگاه دو دستگاه خودرو را به قید قرعه به حاضران در ورزشگاه اهدا کردند.
*سرمربیان دو تیم پیش از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کرده و عکس یادگاری انداختند.
*در دقایقی میانی بازی حکیم نصاری و محمد صادق بارانی در لحظه ای از بازی با یکدیگر با یکدیگر درگیر شدند.
*بنرهایی با مضمون شهادت امام سجاد(ع) در ورزشگاه به چشم می خورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد