تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

همسر مرحوم پورحیدری پیامی خطاب به استقلالی ها منتشر کرد.



به گزارش "تک گل" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، خانم دکتر فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری طی پیامی از آبی‌های پایتخت خواست تا با قدرت برابر صبای قم به میدان بروند. این پیام به شرح زیر است:


۱۴ روز از آن جمعه نحس که نفس "منصور" از کنار ما و استقلال رفت تا این جمعه که تیم محبوبش دوباره وارد مستطیل سبز می‌شود می‌گذرد؛ سخت‌ترین روزهایمان با گرمای نفس شما و همدلی‌تان دنبال شد. منصور نبود اما خانواده فوتبال چنان پررنگ بودند که نگاهمان به هر طرف چرخید جز یاد "پدر" چیز دیگری ندیدیم و نشنیدیم. حالا که منصور عزیزمان نیست، سخت است برایمان ندیدن قامت تکیه کرده‌اش به نیمکتی که قرار است مثه همه این روزهای سخت دو هفته اخیر، این بار نه خودش که عکس یادگاری‌اش جایش را پر کند... این بار فوتبال هم مثل ما، از منصور فقط دیگر یادش را به خاطر خواهد آورد و آن لبخند دلنشین و پدرانه درون قاب عکس. تمامی این روزهای سخت با حضور گرم همه شما، از وزیر محترم ورزش گرفته تا مسئولان، نهادها، هواداران عاشق استقلالی و پرسپولیسی و خانواده بزرگ فوتبال در کنارمان گذشت اما فردا، دوباره روز استقلال است و روز منصور... منصور عاشق استقلال بود و عاشق سربازان تیمش که جنگیدن تحت هر شرایطی را خوب می دانستند، فردا، سرباز روز جمعه استقلال باشید و برای پیروزی تیم و لبخند منصور که این بار، نه در کنارمان که از بالا برایتان کف می زند بجنگید... فردا را به یاد منصور دوباره آبی کنید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد