تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، "عليرضا جهانبخش" يکي از بهترين استارت هاي دوران فوتبالش را زد تا به عنوان اولين نفر، در شادي گل سردار آزمون سهيم باشد.



جهانبخش که یکی از بازیکنان جوان و از امیدهای کی روش برای موفقیت تیم ملی در جام ملتها محسوب می شود در مورد برد تیم ملی مقابل قطر  می گوید:« خدا را شکر که قطر را شکست دادیم. مهم بود که این بازی را ببریم. خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند و روحیه تیمی بالای ما باعث شد تا این بازی را هم مثل بازی مقابل بحرین ببریم. »

جهانبخش در مورد بازی دوشنبه مقابل امارات می گوید:« بازی مهمی پیش رو داریم. امارات دو بازی قبلی خود را مثل ما برده و به زمین می آید تا موفق شود. آنها تیم هماهنگی دارند و سالهاست که بازیکنان شان کنار هم بازی می کنند. البته ما برای صدرنشینی در گروه باید امارات را شکست بدهیم و امیدوارم با انگیزه ای که داریم بتوانیم در بازی سوم هم به پیروزی برسیم و به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.»

بعد از گل زیبایی که سردار به ثمر رساند، علیرضا جهانبخش اولین نفری بود که با یک استارت انفجاری خود را به آزمون رساند. علیرضا در مورد خوشحالی اش می گوید:« باور کنید انگار خودم به قطر گل زدم و می خواهم برای گل خودم خوشحالی کنم. من و سردار همیشه با هم هستیم. الان سالهاست که یکدیگر را می شناسیم. در اردوها هم اتاق هستیم و به همین دلیل موفقیت سردار، موفقیت من است. خوشحالم که او گل زد و امیدوارم  در آینده هم بتواند برای تیم ملی گل بزند.»

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد