تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش سایت خبر ورزشی تک گل ، آزمون در خصوص وضعیتش بعد از دیدار با قطر، تعریف و تمجیدهای کارشناسان و کارلوس کی‌روش از گلش، بازی با امارات و .. صحبت کرده است.



سوال: از شرایط و حال و هوایی که بعد از بازی با قطر و صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی داری بگو.

خدا را شکر خیلی حال خوبی دارم و خوشحالم که زحمات تمام بازیکنان در این بازی به ثمر نشست. از درون دروازه تا مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان همه برای تیم زحمت کشیده‌اند و با همدلی‌مان توانستیم بحرین و قطر را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم.

سوال: خودت هم یک «سوپر گل» به قطر زدی که باعث شد همه از تو و این گل تعریف و تمجید کنند.

از همه آنهایی که تعریف و تمجید کرده‌اند، تشکر می‌کنم اما همانطور که گفتم زحمت تمام بازیکنان بود که به ثمر نشست. من فقط تمام کننده بودم و نباید این گل را فقط به نام منِ سردار آزمون بنویسید. من بازیکنی نیستم که بخواهم از خودم تعریف کنم و گلی هم که زدم لطف خدا و زحمت تمام بازیکنان بود.

سوال: برای بازی با امارات آماده‌ای؟

پس از مصدومیتی که در بازی با قطر برایم اتفاق افتاد کمی ترسیده بودم اما خوشبختانه پزشکان تیم بعد از بازی معاینه کردند و گفتند که مشکلی برای بازی کردن ندارم. اکنون هم هر تصمیمی کادرفنی بگیرد تابع هستم و اگر کارلوس کی‌روش صلاح بداند مقابل امارات بازی می‌کنم.

سوال: اگر بازی کنی باز هم امید اول گلزنی تیم ملی خواهی بود.

امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانم برای تیم ملی مؤثر باشم. گل زدن یا نزدن من فرق ندارد و مهم موفقیت و پیروزی تیم ملی است.

سوال: درست است اما اکنون کی‌روش هم روی تو حساب ویژه‌ای باز کرده است.

خیلی خوشحالم از اینکه با کی‌روش کار می‌کنم. او مربی بسیار بزرگی است و تا به اینجا خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام.

سوال: حست از اینکه کی‌روش به تو لقب نیستلروی را داده چیست، هر چند خودت بیشتر زلاتان ابراهیموویچ را دوست داری؟

افتخار می‌کنم. کی‌روش مربی بسیار بزرگی است که این حرف را زده و مطمئناً او در این شرایط بهتر از هر کسی می‌داند که به بازیکنانش چه بگوید. از لقبی هم که به من داد خوشحالم و باعث افتخارم است.

سوال: چقدر شانس داریم صدرنشین گروه C شویم و با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی برویم؟

همه تیم آماده شکست امارات هستند. امید زیادی داریم که این تیم را هم شکست دهیم و با اقتدار راهی مرحله بعد شویم. به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم مقابل امارات به نتیجه‌ای غیر از پیروزی برسیم و امیدوارم روز دوشنبه با حمایت هواداران خوب ایرانی که تا به امروز فوق‌العاده بوده‌اند 3 امتیاز را بگیریم.

سوال: خیلی‌ها می‌گویند اگر تیم ملی در مرحله بعدی با ژاپن روبرو شود رفتنش به نیمه‌نهایی دشوار خواهد شد. در اردوی تیم ملی ترسی از تیم ژاپن وجود دارد؟

به هیچ‌وجه اینگونه نیست و ما هیچ ترسی از ژاپن نداریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید از هیچکدام از حریفانش بترسد و اگر قرار باشد در مرحله بعدی با ژاپن بازی کنیم با قدرت پا به میدان می‌گذاریم و مقابل آنها تا آخرین نفس می‌جنگیم.

سوال: شانس قهرمانی داریم؟

خیلی به قهرمانی امیدوارم و به امید خدا و با تلاش همه تیم در جام ملت‌ها قهرمان خواهیم شد.

سوال: و البته همه تیم تلاش می‌کنند با قهرمانی کی‌روش را در تیم ملی نگه دارند.

کارلوس کی‌روش همچنان باید به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران بماند. او مربی بزرگی است و می‌تواند به آینده تیم ملی و فوتبال ایران کمک کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد