تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شرفی: کی روش و جباری با هم به بیرون از ایران بروند، آیا کسی جباری را می شناسد؟



اصغر شرفی ابتدا در مورد تقابل ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا گفت: در این مرحله و حتی مرحله گروهی تیم‌ها تقریباً به هم نزدیک بودند پس ما نباید زیاد به این توجه کنیم که حریف‌مان کدام تیم است. ما قرار است با عراق بازی کنیم، تیمی که دو هفته پیش در دیداری دوستانه آن را شکست دادیم. حالا هم می‌توانیم این کار را دوباره انجام دهیم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست عراق به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا صعود کند، افزود: مطمئن باشید سرمربی ایران در این بازی عراق را دستکم نخواهد گرفت.

شرفی در مورد سبک بازی تیم ملی ادامه داد: من فکر می‌کنم تعدادی از بازیکنان تیم ملی و همچنین آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند، معتقدند که ایران دفاعی بازی می‌کند. این درحالی است که من چنین نظری ندارم و بازیکنان تیم ملی باید این ذهنیت را داشته باشند که بحث انجام کارهای دفاعی در نوع خود یک تاکتیک محسوب می‌شود.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: مهم این است که در حال حاضر تیم ملی تقریباً با نظم بازی می‌کند و نمی‌بینید که کسی اضافه‌کاری کند. ایده سرمربی تیم ملی این است که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم و فکر می‌کنم این تاکتیک در تیم ملی جا افتاده است.

مجتبی جباری اخیرا حرف‌هایی را درمورد کی‌روش زده و گفته است که تیم ملی ایران هیچ پیشرفتی با این مربی نداشته است. شرفی در مرد حرف های این بازیکن گفت: تیم ملی در این سال‌ها با مربیان مختلف هم نتیجه گرفته، هم نتیجه نگرفته است. به هر حال همین مجتبی جباری با مربیان زیادی کار کرده است و چیزهایی از آنها یاد گرفته است. من دوست ندارم جواب فرد خاصی را بدهم، ولی از جباری می‌پرسم آیا خودش در این نابسامانی‌های فوتبال نقش ندارد؟ آیا فقط باید یک مربی خاص، یک بازیکن خاص یا یک مدیرعامل خاص را مورد انتقاد قرار دهیم؟

وی خاطر نشان کرد: بهتر است کی‌روش و جباری به بیرون از ایران بروند تا ببینید چند نفر جباری را می‌شناسند. مگر می‌شود کی‌روش چیزی بلد نباشد؟ کدام مربی می‌توانست چنین نظمی را در تیم ملی برقرار کند؟ چه کسی جرأت داشت سیدمهدی رحمتی و چند نفر دیگر را آنطور از تیم ملی کنار بگذارد؟ مگر ندیدید سر بازیکنی مثل رحمتی را چگونه با پنبه برید؟ شما ببینید آندرانیک تیموریان چطور در زمین مسابقه دوندگی دارد ولی در استقلال اینطور نیست. این مسائل به‌طور حتم نمی‌تواند تصادفی باشد.

اصغر شرفی

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد