تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فیروز کریمی مصاحبه ای درباره ماندن یا نماندن کی روش انجام داده است:



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، فیروز کریمی در همین رابطه گفت: ببینید به نظر من آقای کی‌روش داشته هایش را به فوتبال ما انتقال داده و ما آن چیزهایی که باید از ایشان می‌ گرفتیم، گرفته ایم. در کل در دورانی که آقای کی‌روش سرمربی بودند و من این حرف ها را می‌ زدم هنوز هم همان عقاید قبلی را دارم و می‌ گویم بضاعت فوتبال ما از آن چیزی که تیم آقای کی‌روش نشان داد، بالاتر بود و در حال حاضر فقط می‌ توانم به او خسته نباشید بگویم و تشکر و قدردانی کنم. به شخصه دوست دارم که بنشینم و آقای کی‌روش صحبت کنم و آنگاه مهمتر از همه این است که مردم در مورد این مساله قضاوت کنند اما حرف و نکته اصلی در اینجا این است که بضاعت فوتبال ما در زمان کی‌روش بسیار فراتر از آن چیزی بود که ارائه شده، الان هم همین اعتقاد را دارم و این مساله را به فال نیک می‌ گیرم. انشاالله که هرکس می‌ آید تیم‌ملی فوتبال ما را رو به جلو حرکت دهد.

او همچنین در مورد تصمیمی که فدراسیون فوتبال گرفته است ادامه داد: به هر حال صلاحدید فدراسیون نباید مقطعی باشد. یک زمانی مسوولان فدراسیون صلاح دیدند که کی‌روش را بیاورند حالا نیز تصمیم گرفته اند او را کنار بگذارند، بنابراین باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت و نباید در این مقطع زمانی خیلی از خودمان حساسیت نشان دهیم و دنبال چراها بگردیم و به این فکر کنیم که آیا ماندن یا جدایی آقای کی‌روش صحیح است یا نیست یا اینکه مثلا اگر او برود چه می‌ شود و اگر بماند چه اتفاقی می‌ افتد. خدا را شکر در این چند ساله همه امکانات و بازیکنان در اختیار کی‌روش بود حتی تمام مسابقات تحت تاثیر اردوهای تیم‌ملی قرار گرفت و ثمره اش همان فوتبالی بود که دیدید. پس بنابراین با رفتن کی‌روش خیلی ضرر نمی‌ کنیم چه بسا با انتخاب یک جایگزین بهتر از این قضیه سود هم می‌ بریم.

سرمربی ملوان در پایان همچنین در مورد اوضاع تیم خودش افزود: ما تمریناتمان را از روز سوم از سر گرفته ایم و بچه ها بعد از این مدت که استراحت جانانه ای داشتند، با شرایط کامل در تمرینات حضور دارند. قصد ما این است که در بازی های باقیمانده ارائه گر فوتبال خوب باشیم و دلمان می‌ خواهد که روند زیبایی فوتبالمان رو به رشد باشد و فوتبالی را به نمایش بگذاریم که تماشاگرپسند و زیباست و همین طور رو به جلو بروید. نتایج دست خداست تا الان که نسبت به تیم ما لطف داشته و ما سربلند از مسابقات خارج شدیم، انشاالله که از این به بعد هم همین طور باشد. اما فارغ بحث نتیجه که دست ما نیست، ارائه فوتبال زیبا دست ماست پس سعی می‌ کنیم که به بهترین نحوممکن آن را انجام دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد