تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احتمال همکاری کی روش با تیم ایران به حداقل رسیده است.



به گزارش "تک گل" در جلسه امروز بین رئیس فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش مباحث مطرح شده باعث خشم بیشتر کارلوس کی‌روش شده و به احتمال قریب به یقین در پایان جلسه همین بوده است. در جلسه امروز با سرمربی تیم‌ملی، به وی گفته شده که اگر بخواهد به کار خود ادامه بدهد باید برخی اختیارات خود را به فدراسیون تفویض کند. مسائلی مثل برنامه ریزی برای اردوها و انتخاب محل برگزاری آن که کی‌روش همواره روی آن حساسیت خاصی داشته است.

همچنین به کی‌روش گفته شده پاداش هایی که او برای موفقیت های خود در نظر دارد، دچار تغییرهایی خواهد شد چراکه متر و معیار موفقیت برای فدراسیون تغییر کرده است. کی‌روش پیش از این بابت هر پیروزی در هر مسابقه تیم‌ملی مبلغی را به عنوان پاداش دریافت می‌ کرد که ظاهرا در این مساله محدودیت هایی ایجاد خواهد شد.

با توجه به این اتفاقات و بحث های جدی طرفین نزدیکان سرمربی تیم‌ملی شانس ادامه کار کی‌روش در ایران را ناچیز می‌ دانند. مگر آنکه تغییری واضح در مواضع دو طرف اتفاق بیافتد. کی‌روش با توجه به اتفاقات پیش آمده در صورت عدم توافق طبق قراردادش عمل خواهد کرد. ضمن اینکه ظاهرا او قصد ندارد استعفا بدهد و برای جدایی از تیم‌ملی ایران خواستار توافق است، توافقی که رسیدن به آن شاید خیلی راحت نباشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد