تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش پس از برد 3-0 ایران مقابل هند اظهار کرد از بازی هند در نیمه اول شگفت زده شدیم.



به گزارش "تک گل" و به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل هند که با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان و تیم هند ما را شگفت‌زده کردند و انتظار نداشتیم که آنها با این عزم و اراده مقابل ما قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ایران در گروه D رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات مقابل ترکمنستان و گوام بازی کرده است، افزود: به نظرم بعد از بازی مقابل دو تیم دیگر گروه و بازی مقابل هند، تیمی که مستحق بالا آمدن از این گروه محسوب می‌شود، هند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به نیمه نخست دیدار مقابل هند، گفت: من و بازیکنانم در نیمه نخست با رویکرد تهاجمی هند شگفت‌زده شدیم، اما خوشبختانه توانستیم پیروز به رختکن برویم. البته در نیمه دوم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم هند متوجه شد که قدرت برتری مقابل ایران را ندارد.

کی‌روش در خصوص وضعیت تیم ملی هند، خاطرنشان کرد: سعی کنید مشکلاتی که دارید را حل کنید. برای حل مشکلات منتظر کسی نباشید چون کسی به شما کمک نخواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد