تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران ول کن بحث با دبیرکل فدراسیون فوتبال نیست. البته دعوای او با اسدی حالا به این دلیل حساس‌تر شده که پای باشگاه استقلال و مهدی رحمتی نیز وسط آمده است.



به گزارش "تک گل"، کارلوس کی‌روش که امروز در نشستی با حضور علی کفاشیان برای کاهش تنش‌ها شرکت کرده بود، به محض خروج از جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران گریبان دبیرکل فدراسیون را گرفت. او با اشاره به سوابق خود و مقایسه آنها با سوابق اسدی سعی کرد دبیرکل فدراسیون را تحقیر کند. کاری که البته باشگاه استقلال نیز سعی کرده بود با وی انجام دهد. اولین جمله کی‌روش، پاسخ او درباره این بود که اسدی گفته که فرگوسن اعلام کرده متاسفم که کی‌روش دستیار من بوده! کی‌روش در پاسخ گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ اسدی؟ من اسدی را نمی‌شناسم!

دستور دارم حرف نزنم
* مسئله‌ای که امروز با کفاشیان صحبت کردیم و نتیجه گرفتیم این بود که هر شخصی اگر صحبتی تحریک‌آمیز و ناشایسته‌ای در مورد من انجام دهد نماینده حقوقی من و شخص رئیس فدراسوین پیگیری جدی خواهند کرد. دستور کتبی از کفاشیان دریافت کردم که اجازه صحبت در مورد این مسائل ندارم.

وقتی اسدی از فرگوسن حرف می‌زند می‌خندم
* من اسم شخصی را که می‌گویید را نمی‌شناسم. او هر نظری در مورد الکس فرگوسن داشته باشد نمی‌توانم جلوی خنده ام را بگیرم و سعی می‌کنم نخندم! اما سعی می‌کنم گریه هم نکنم. صحبت نمی‌توانم بکنم زیرا رئیس به من اجازه نداده است. صحبت او باید به عنوان جوک سال انتخاب شود.

درد دارم من را نخندانید
*شما می‌ گویید اسدی در تیم‌ملی بازی کرده است. من از شما سوال می‌ کنم آیا او در انگلستان یا در فرانسه بازی کرده است؟! قهرمان جهان یا اروپا شده بود؟! تا جایی که من می‌دانم حضور او به خاطر لطفی بوده که 8-9 بازیکن کنار گذاشته بودند. خواهش می کنم مرا بیشتر نخندانید! دچار درد هستم و اگر بخواهم بخندم این درد بیشتر می‌شود.

کارمند فدراسیون نباید درباره دروازه‌بان‌های تیم‌ملی حرف بزند
*صحبت من ساده است 4 گلر در تیم ملی داریم. کارمند فدراسیون که اجازه صحبت در مورد تیم ملی را ندارد صحبت در مورد این بازیکن را مطرح کرده است. او باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشد. نگران مشکلات زمین و مسائل عدیده دیگر باشد اما یک دفعه این کارمند فدراسیون تصمیم گرفت در مورد بازیکن صحبت کند.

رحمتی پسر باشخصیتی است
* این مسائل هیچ ربطی به رحمتی ندارد. همان طور که همیشه گفتم او دروازه‌بان خوبی است و پسر با شخصیتی هم است اما جزئی از برنامه‌های من نیست من بازیکنان را بنا بر کاراکترشان انتخاب می کنم برای استقلال مهدی رحمتی گزینه بسیار مناسبی است.

رحمتی انتخاب پنجم من است
*همیشه گفته‌ام که رحمتی بازیکن بسیار خوب و مورد علاقه من است اما جزئی از برنامه‌های من در تیم ملی نیست. او 35 ساله است و من جام جهانی را پیش رو دارم. در حال حاضر دروازه‌بان‌های تیم ملی علیرضا حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی که از تیم بزرگ پرسپولیس آمده است، هستند. من سال‌های قبل هم از سپاهان یک دروازه‌بان به تیم ملی آوردم به نام رحمان احمدی که کمک زیادی به صعودمان به جام جهانی کرد. در آن برهه از زمان به خاطر اشتباهاتی که مقابل ازبکستان، قطر و لبنان انجام داد ترجیح دادم دروازه‌بان تیمم را عوض کنم. من این حق را دارم که بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنم. روزی که به رحمتی احتیاج داشته باشم، بعد از حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی او را دعوت می‌کنم.

رحمتی فرصت عذرخواهی را از دست داد
*صحبت‌های من درباره شخصیت معنای ساده‌ای دارد. رحمتی یک روز قبل از بازی تیم ملی از حضور در دروازه‌ شانه خالی کرد. ما به او فرصت دادیم که از بازیکنان و مردم عذرخواهی کند اما او این کار را هم انجام نداد. برای شخص بنده او دیگر جایی در تیم ملی نداشت. بازیکنی که این کار را می‌کند، به تیم ملی هم اعتنا نمی‌کند. امیدوارم به نظر من احترام گذاشته شود. به یاد دارم سوشا مکانی در کره جنوبی و در استادیوم اولسان دوبار توسط مربی کره‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. او در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند که میلیون‌ها هوادار دارد و هر از گاهی هم در ترکیب تیم ملی هم جای نمی‌گیرد اما طرفداران پرسپولیس در این باره ناراحت نمی‌شوند. وظیفه کارمند فدراسیون نیست که در این باره اظهارنظر کند و تنها هدف او قرار دادن استقلال مقابل پرسپولیس بوده است. این تنها دلیلی است که می‌توانم برای آن بیان کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد