تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قبل از بازی ایران و گوام این شایعه به گوش می رسید که کارلوس کی‌روش پس از مسابقه از مربیگری تیم ملی استعفا می دهد.



در حالی که بعضی ها پیش بینی می کردند این اتفاق بیفتد، کی‌روش پس از مسابقه به رختکن تیمش رفت و از همه بازیکنان تشکر کرد. او قبل از ورود به رختکن با حمایت شدید هواداران روبرو شد. نزدیک به 20 ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند و کی روش را تشویق کردند. سرمربی تیم ملی هم برای آنها دست تکان داد و به رختکن رفت.

امروز کوچکترین بحثی درباره استعفای کی روش نشد و این مربی با چهره ای خندان با بازیکنان و هواداران برخورد کرد. مسئولان تیم ملی تاکید می کنند که استعفایی در کار نیست و کی روش حتی به بازیکنان گفته خود را برای اردوی ایران در دی ماه که احتمالا در دبی خواهد بود، آماده کنند.




کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از برد 6 گله ایران مقابل گوام این پیروزی را به طرفداران فوتبال در ایران تبریک گفت.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه گفت: تیم‌ملی ما بسیار همدل و متحد است و این مهمترین ویژگی تیم فعلی محسوب می شود که با وجود همه کمبودها و مشکلات همه نهایت تلاششان را انجام می دهند و می بینید که چه نمایش دلپذیری در زمین انجام می شود و مردم هم از این تیم بسیار راضی هستند.

علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع جدایی کارلوس کی‌روش از تیم‌ملی صحت دارد گفت: نه، اصلا چنین مساله درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که بحث دلخوری سرمربی تیم‌ملی و تهدید به جدایی او از کجا نشأت می گیرد هم گفت: آقای کی‌روش مرخصی بیشتری می خواسته اما من به ایشان گفتم باید طبق روال به مرخصی برود. از این رو ایشان ناراحت هستند و ممکن است در نشست مطبوعاتی هم صحبت‌هایی را مطرح کنند. در نهایت قرار است ما پنجشنبه بنشینیم و ان‎شاءالله مشکلات را حل کنیم.

کفاشیان در پایان ابراز امیدواری کرد تیم‌ملی فوتبال ایران با حمایت هواداران فوتبال و کارشناسان و دست اندرکاران مسیر سخت صعود به جام‌جهانی را با گام‌های مطمئن‌تری طی کند و به هدف نهایی برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد